سیستان وبلوچستان

اجرا یی شدن 1900طرح اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 900 طرح اشتغالزایی و خودکفایی سال گذشته برای زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛رمضان پودینه افزود: افزون بر 190 میلیارد ریال اعتبار در این مدت برای اجرای این طرح ها در استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در سیستان و بلوچستان پس از دریافت تسهیلات اشتغالزایی به فعالیت های اقتصادی مختلفی از جمله صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری و خدماتی پرداختند.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح ها نقش مهمی در بهبود و افزایش درآمد خانواده های تحت پوشش این نهاد در راستای خودکفایی و ارتقای توانمندی آنان دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: این نهاد همچنین به منظور تشویق، تداوم و توسعه اشتغال ایجاد شده از سوی زنان سرپرست خانوار استان برای فروش و بازاریابی تولیدات آنان همه ساله در نمایشگاههای ملی و استانی اقدام می کند.

پودینه افزود: همچنین در مجموع کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان سال گذشته چهار هزار و 794 طرح اشتغالزایی برای مردان و زنان تحت پوشش این نهاد در استان اجرا کرده است.

پودینه افزود: این طرح ها در قالب 100 رشته شغلی از جمله کشاورزی، دامپروری، خدمات، صنایع دستی و غیره با اعتبار 470 میلیارد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار