قم؛

کسب 3 مدال طلا توسط نمایندگان دو و میدانی قم

اسحاقی دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: نمایندگان دو و میدانی قم در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی تهران به ۳ مدال دست پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی تهران به میزبانی مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم دو و میدانی قم با ۴ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و نتایج قابل قبولی به دست آورد
 
اسحاقی دبیر هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی به نمایندگی از استان قم در ماده پرش طول به دیدار سایر رقبای خود رفت و با پرشی به طول ۷ متر و ۴۹ سانتی متر درجایگاه دوم قرار گرفت و نائب قهرمان شد، و محمد ارزنده از چهارمحال و بختیاری با رکورد ۷ متر و ۷۱ سانتی متر در این ماده قهرمان شد.

وی افزود: محمدرضا فریدی دو و میدانی کار جوان قم در ماده ۲۰۰ متر بر روی پیست رفت و با ثبت زمان ۲۱ ثانیه و ۹۰ صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و صاحب  مدال برنز شد در شرایطی که در این ماده علی خدیور از کیش با زمان ۲۱ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی رسید و سامان دستمرد از کردستان دوم شد.

اسحاقی عنوان کرد: محمدحسین اسکندری نیز در ماده پرتاب وزنه در رقابت با سایر پرتابگران با پرتابی به طول ۴۰ متر و ۱۸ سانتی متر دوم شد و مدال با ارزش نقره را به‌دست آورد تا عملکردی درخشان در این رقابت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار