هاشم پور:

حضورمان در ایتالیا تاثیر مهمی در آماده سازی تیم دارد

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد.

حضورمان در ایتالیا تاثیر مهمی در آماده سازی تیم داردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس هاشم پور در ابتدا گفت: ساعتی پیش به ایتالیا رسیدیم. شرایط بسیار خوبی داریم و از اینکه می توانیم دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم چهارم جهان داشته باشیم بسیار پرانگیزه هستیم.

وی ادامه داد: به هر حال بازی های تدارکاتی سطح بالا همواره کمک زیادی به آماده سازی تیم می کند و این اردو و برگزاری دو بازی مقابل ایتالیا را می تواند تاثیر مهمی در آماده سازی تیم تا پیش از المپیک ساحلی 2016 داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: مقابل ایتالیا به هیچ وجه به فکر نتیجه نیستیم چراکه بازی با تیم چهارم جهان کمک زیادی به بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و آنالیز بازیکنان جوان خواهد کرد. دید ما نتیجه گرایی نیست بلکه می خواهیم از لحظ فنی و کسب تجربه بخصوص برای بازیکنان جوان نهایت بهره را ببریم. 

هاشم پور تاکید کرد: امشب ساعت 9 به وقت ایتالیا نخستین تمرین خود را برگزار می کنیم. فردا نیز 2 جلسه تمرینی را پشت سر خواهیم گذاشت تا روز سه شنبه نخستین بازی خود را مقابل ایتالیا انجام دهیم.

وی در پایان گفت: شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی خوب و رو به رشد است اما نباید فراموش کرد که حفظ افتخارات کسب شده بسیار مهم تر است. بدون شک نیاز مبرمی به حمایت همه جانبه داریم. همچنین جا دارد از کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی هم تشکر ویژه ای داشته باشم چراکه همواره پشتیبان برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار