باید با هوشیاری وارد عرصه سرمایه گذاری صنعت خودرو شد

عضو هیئت مدیره سندیکای قطعه سازان موتور سیکلت گفت: باید در عقد قرارداد با شرکت‌های خودروساز خارجی شروط قطعه بندی و زمان بندی را لحاظ کنیم تا در آینده مشکلی در مبادلات تجاری نداشته باشیم.

حبیب الله محمودان عضو هیئت مدیره سندیکای قطعه سازان موتور سیکلت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: در زمینه عقد قراردادهای تجاری با شرکت‌های خودرو سازی باید در نظر داشته باشیم که برخی از این شرکت ها مانند پژو در گذشته به برخی تعهدات خود عمل نکرده‌ و حتی گهگاه با راهکارهایی از مفاد قرارداد سرباز زده‌اند.

این عضو سابق اتاق بازرگانی ایران گفت: نباید در مذاکرات خود با خودرو سازان محدودیتی قائل شویم باید با هر شرکتی در هر کجای دنیا که امتیاز بیشتری می دهد وارد مذاکره شد چرا که برای پیشرفت در این عرصه باید شرکتهایی که دارای برند جهانی هستند همکاری کنیم.

وی در ادامه افزود: احتمالا شرکت‌های جدید به دلیل ورود به بازار تازه و پرمشتری امتیازهای بیشتر و بهتری برای ما خواهند داشت.

 محمودان اذعان داشت: ما باید سعی کنیم در عقد قرارداد با شرکت‌های خودرو سازی جدید شروط قطعه بندی و زمان بندی شده‌ را در آنها لحاظ نمایم تا در آینده مشکلی در مبادلات تجاری و عمل به تعهدات در نظر گرفته شده به وجود نیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار