همدان؛

نجات محیط‌بان جوان از حفره صخره‌ای در لبه پرتگاه

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان همدان گفت: محیط‌بان 27 ساله پس از سه ساعت تلاش تیم عملیات امداد کوهستان استان از حفره صخره‌ای به عمق 15 متر در لبه پرتگاه در تویسرکان نجات یافت.

نجات محیط‌بان جوان از حفره صخره‌ای در لبه پرتگاه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید عرفی با اشاره به اعلام گزارش حادثه مرکز Eoc مبنی بر حادثه سقوط یک محیط‌بان در کوه خان‌گرمز شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش یک تیم عملیات از همدان به همراه هومن فرزانه مسئول امداد کوهستان این جمعیت با بالگرد به منطقه اعزام شد.


وی گفت: شخص حادثه دیده فردی 27 ساله بود که در یک حفره صخره‌ای به عمق 15 متر در لبه پرتگاه سقوط کرده بود و با حضور تیم اعزامی با توجه به خطرناک بودن شرایط عملیات و ریزشی بودن محیط کارگاه‌های نجات با لحاظ نکات ایمنی بسته شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان همدان بیان کرد: فرد آسیب دیده که از ناحیه کمر و سر دچار آسیب جدی شده بود با احتمال ضایعه نخاعی به وسیله هالف‌بک‌بورد فیکس شده و با بسکت‌نست با تکنیک کانتر‌ویت به بالا حمل شد.

وی دشواری کار را در ریزشی بودن محیط و فضای بسیار محدود برای فیکس کردن مصدوم دانست و افزود: در نهایت پس از سه ساعت تلاش فنی مصدوم با موفقیت به بالا منتقل شد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.