زنجان؛

کسب رتبه ی دوازدهم کشوری زنجان در مناسب سازی فضای شهری

زنجان با کسب رتبه دوازدهم کشوری در مناسب سازی فضای شهری وضع مناسبی ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان که با حضور ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد. آقای کاظمی مومن سرایی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه بحث مناسب سازی مختص معلولین،جانبازان و سالمندان نمی باشد بلکه همه ی آحاد جامعه را شامل می شود.

وی افزود: فضای جامعه اگر مناسب باشد استفاده ی یک شخص از این فضاها می تواند در سلامت شخص تاثیر گذار باشد.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور در ادامه بیان کرد: موضوع مناسب سازی به صورت قانونی به عنوان حمایت از جامعه ی معلولین در بطن قانون قرار گرفته است .

کاظمی مومن سرایی افزود: در راستای برنامه های نظارتی بحث پروژه ی ارزیابی 39 دستگاه اجرایی در سطح هر استان می باشد که حدود 1200 دستگاه در سطح کشور مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: سازمان کل بهزیستی کشور در مقایسه با سایر ارگان ها با 68 درصد وضعیت قابل قبولی را در راستای مناسب سازی به خود اختصاص داده است.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشوردر پایان خاطر نشان کرد: وضعیت مناسب سازی در استان زنجان حدود 48 درصد می باشد که رتبه ی دوازدهم کشوری را به خود اختصاص داده است.

کاظمی مومن سرایی ابراز امیدواری کردو افزود: استان زنجان پتانسیل خوبی برای برگزاری جلسات و پیگیری های لازم در راستای مناسب سازی دارد که انتظار می رود در سال جاری با برگزاری هرچه بیشتر این جلسات به رتبه ی اول کشوری دست یابد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.