تبریز؛

برگزاری جشنواره خیابانی تئاتر در شهرستان بناب

معاون شهردار بناب گفت: نخستین جشنواره خیابانی تئاتر در بناب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ داودی در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان بناب، با بیان اینکه شورا و شهرداری درصدد ایجاد و راه‌اندازی 4 ایستگاه و زمین ورزشی چمن مصنوعی است؛ اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان به تمام پیمانکاران در شهر تأکید شده است که از هرگونه روزه‌خواری در محل کار و در ملاءعام اجتناب کنند.

معاون شهردار بناب از تعطیلی جشنواره های تابستانی از سوی شهرداری در ایام تابستان خبر داد و گفت: شهرداری در نظر دارد نسبت به تشکیل کلاس های بازی های کامپیوتری اقدام کند.

داودی افزود: به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری و با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال اولین جشنواره خیابانی تئاتر را در بناب برگزار خواهیم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب نیز با بیان برنامه‌های خود در ایام تعطیلات تابستان اظهار کرد: به علت تقارن آغاز تعطیلات تابستانی با ایام ماه مبارک رمضان محور فعالیت‌های تابستانی با رویکرد قرآنی خواهد بود.

صدقی افزود: از سوی کانون‌های فرهنگی مساجد و مؤسسات قرآنی در 30 مسجد شهری و روستایی برنامه جزء خوانی قرآنی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری 2 مورد نمایشگاه کتاب در شهرستان و برگزاری کلاس‌های آموزش تئاتر، گلدوزی و آموزش قرآن جزو برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان بعد از افطار سینما برای حضور علاقمندان باز بوده و فیلم های خوبی نیز به نمایش گذاشته می‌شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.