زنجان؛

اجرای طرح ضیافت در استان زنجان

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ازاجرای طرح ضیافت در استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ممیزی افزود:طبق سنوات گذشته و در راستای حمایت از مصرف کنندگان ،کنترل بازار بخصوص کالاهای ضروری مورد نیاز شهروندان و برخورد با تخلفات صنفی از جمله گرافنروشی در روزهای ماه مبارک رمضان،در سال 95 طرح سراسری ضیافت از سوی سازمان تعزیرات حکومتی به استانها ابلاغ و ادارات کل موظف به اجرای طرح گردیدند.

وی گفت: در استان زنجان نیز با محوریت تعزیرات حکومتی اکیپ های ویژه با حضور رؤسای شعب و بازرسین سازمانهای مربوطه بطور سرزده از کلیه اصناف سطح استان بازدید بعمل خواهند آورد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد:کلی بازارهای عرضه کننده کالاها و مایحتاج ضروری در سطح استان در این طرح بعنوان هدف بوده و ضمن انجام بازرسی،با تخلفات احتمالی برابر مقررات قانون برخورد خواهد شد.

ممیزی گفت:کلیه اقدامات صورت گرفته از سوی تعزیرات حکومتی استان زنجان از جمله :بازرسیهای انجام گرفته،تخلفات ثبت شده و احکام صادره از طریق خبرگزاریها و سایت های خبری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی اضافه کرد:همچنین درصورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی،کمفروشی،عدم صدور فاکتور و... همشهریان می توانند مراتب را به بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت اطلاع داده و یا با حضور در تعزیرات حکومتی استان نسبت به احقاق حقوق خود اقدام نمایند.

گفتنی است کلیه پرونده های وارده طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته در جلسات استانی،خارج ازنوبت رسیدگی و درصورت نیاز کشیکهای ویژه در ادارات تابعه مستقر خواهد شد.


انتهای پیام/ن
برچسب ها: اجرا ، ضیافت ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.