یاسوج؛

ضرورت توسعه فرهنگ ورزش همگانی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان خواستار توسعه فرهنگ ورزش همگانی، اطلاع رسانی و بیان نقش، اهمیت و جایگاه این ورزش در سلامت جامعه توسط رسانه‌ها شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور صبح امروز در بازدید از برخی اماکن ورزش همگانی در شهر یاسوج اظهار کرد: ورزش عامل افزایش استقامت، تمرکز ذهن، قدرت برنامه‌ریزی، اعتماد به نفس و تضمین کننده سلامت جامعه است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از توجه و مدیریت مطلوب رؤسای هیأت‌ها، ورزشکاران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه به ورزش استان افزود: با تلاش و همت بالای این‌ها طی دو سال اخیر توانستیم رتبه ورزشی استان را ارتقاء داده و آن را در کشور به 24 برسانیم ضمن اینکه رتبه ما در گروه سوم (استان‌های توسعه نیافته) ششم است که در تلاش هستیم این رتبه را به یک تا سه برسانیم.
 
وی با بیان اینکه استان ما از نظر سرانه ورزشی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: البته ما در حوزه‌هایی مانند آموزش، امور فرهنگی و جوانان نیز جزو 10 استان برتر کشور هستیم.
 
این مسؤول تعامل و ارتباط مستمر هیئت‌های ورزشی با مسؤولان ستادی وزارت ورزش را عامل مهمی جهت ارتقاء و توسعه ورزش استان دانست و گفت: با سرکشی کارشناسان وزارت ورزش از اماکن و هیأت‌های ورزشی می‌توان جهت بررسی مشکلات ورزشی و رفع آنها اقدامات بهتری انجام داد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش ورزش همگانی در سلامت افراد بر توجه بیشتر و تلاش جهت توسعه فرهنگ ورزش همگانی در استان تأکید کرد.
 
وی رسانه را یاور همیشگی همه دستگاه‌ها و نهادها دانست و خواستار توسعه فرهنگ ورزش همگانی، اطلاع‌رسانی و بیان نقش، اهمیت و جایگاه این ورزش در زندگی مردم و سلامت جامعه توسط رسانه‌ها شد.
 
ایزدپور، کمبود مربی و عدم اعتبارات لازم را از جمله مشکلات ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد دانست و ضمن یادآوری اینکه عدم وجود اسپانسر مشکل اصلی ورزش استان است، از خیرین خواست با کمک به هیأت‌های ورزشی در توسعه و ارتقاء این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
 
وی با آرزوی اینکه سال 95 سال شکوفایی، تحول و توسعه استان باشد، ورزشکاران استان را سرشار از ظرفیت، هوش و پتانسیل بالا دانست و گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان با همکاری هیأت‌ها و ورزشکاران تصمیم دارد سال جدید در جهت ارتقاء و توسعه ورزش استان گام‌های بلندتری برداشته و ورزش استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برساند.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.