رقاصه‌های عریان اتریشی در بیت المقدس!

دیده بان اسلام هراسی، وابسته به دار الافتاء مصر، نسبت به راه اندازی جشنواره ای از سوی اسراییل در شهر بیت المقدس که در بردارنده نمایش های مستهجن است، هشدار داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این جشنوارۀ توسط یک گروه اتریشی شامل 12 زن رقاص با بدن های برهنه است.

دیده بان یاد شده با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر اینکه این اقدام یک توهین غیرقابل قبول به این شهر مقدس است که در دل و جان پیروان ادیان الهی در سراسر جهان از جایگاه خاصی برخوردار است، آن را عامل تحریک احساسات مسلمانان دانست.

دیده بان اسلام هراسی، همچنین، تاکید کرد: «این گونه اقدامات توهین آمیز ضد مقدسات و احساسات افراد دین دار بطور کلی دستاویزی برای گسترش افراط گرایی و تروریسم و بی ثبات کردن منطقه است و باعث افزایش درگیری ها و سوق دادن منطقه به سوی خشونت ورزی می شود». 

این نهاد به منظور محترم ماندن قداست بیت المقدس خواستار پایان یافتن این گونه اقدامات تحریک آمیز و موهن علیه مقدسات و احساسات مسلمانان شد و عدم برگزاری چنین نمایشی در این شهر مقدس را مطالبه کرد.

دارالافتاء مصر از جامعه بین الملل خواسته است تا ضمن حمایت از مقدسات دینی و جلوگیری از توهین به آن، تعدی و توهین به آن را جرم تلقی نماید و اجرای معاهده ها و توافقنامه های بین المللی در این خصوص را تضمین کند.

مراسمی که قرار است جمعه آینده با نمایش برهنگی رقاصه های اتریشی در بیت المقدس برگزار شود، نارضایتی مسلمانان این شهر را به همراه داشته است.
منبع: العالم
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
چو بینند خانه خالی ز مردان مرد
سگان و شغالان بی حیایی کنند
آخرین اخبار