علیزاده طباطبایی در جمع خبرنگاران؛

مهدی هاشمی برای 14و15 خرداد درخواست مرخصی ندارد

وکیل مدافع خانواده هاشمی گفت: مهدی هاشمی برای ایام 14 و 15خرداد درخواست مرخصی ندارد.

مهدی هاشمی برای 14و15 خرداد درخواست مرخصی نداده است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمود علیزاده طباطبایی ؛در حاشیه بازدید رئیس قوه قضائیه از دادگستری کل استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضیعیت پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر مهدی هاشمی در زندان به سر می برد و برای ایام 14و15خرداد درخواست مرخصی نداده است.

وی در خصوص دیدار فائزه هاشمی با تعدادی از بهائیان گفت: فائزه هاشمی جرمی مرتکب نشده است و تا این لحظه از سوی قوه قضائیه احضار نشده است، همچنین سخنگوی قوه قضائیه نیز گفته بودند که باید بررسی کنیم اگر جرمی از سوی فائزه هاشمی رخداده باشد اقدام می کنیم.

وکیل مدافع خانواده هاشمی بیان داشت: اصل 14 قانون اساسی می گوید با ایرانیان غیر مسلمان رفتاری اسلامی و انسانی داشته باشید ،تا زمانی که از جانب آنها توطئه ای رخ نداده است و اگر توطئه ای از آنها دیدید طبق قانون رفتار کنید .

علیزاده طباطبایی در مورد آخرین پرونده خود گفت: خانواده 7 نفر از استان کردستان که در سال 88 به اتهام وابستگی به گروه های تکفیری دستگیر شده بودند و به تازگی به اعدام محکوم شده اند برای تجدید نظرخواهی به بنده مراجعه کرده اند تا وکالت آنها را بر عهده بگیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار