سیستان وبلوچستان

طرح اوقات فراغت در بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: با فرا رسیدن تعطیلات تابستانی، طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه و مساجد این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان؛حجت‌الاسلام جواد خلیلی افزود: برای هر مقطع سنی کلاس‌های آموزشی  مجزا با موضوعاتی همچون احکام، عقاید، روان‌خوانی قرآن، کلاس های هنری و رایانه نیز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستانی با هدف تقویت بنیه اعتقادی و دینی و سوق دادن نسل جوان به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در آستان مقدس امامزادگان(ع) و بقاع متبرکه از اهم اهداف اجرای طرح نشاط معنوی است.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای اجرای برنامه‌های مصوب سازمان اوقاف و با هدف پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در مقاطع مختلف سنی برگزار می‌شود، گفت: در این طرح برنامه‌های تفریحی و دوره‌های آموزشی، کلاس‌های قرآن، اردوهای یک یا چند روزه و مسابقه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: طرح نشاط معنوی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار میشود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.