شبکه یک با سوگواره های نیمه خرداد

گزارش مستقیم از مرقد مطهر امام خمینی از شبکه یک پخش می شود.

تدارک ویژه شبکه یک برای 14 و 15 خردادبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، وِیژه برنامه آفتاب عشق، گزارش مستقیم از مرقد مطهر امام خمینی، سراج از جمله برنامه های ویژه روز 14 خرداد و برنامه های آفتاب در مصاف و مستند یادهای ماندگار نیز 15 خرداد از این شبکه پخش می شود.

همچنین فیلم های سینمایی برکت، کیلومتر 14 و ستاره های عشق جمعه و شنبه تقدیم بینندگان می شود.

ویژه برنامه «آفتاب عشق» با موضوع مروری بر زندگی امام خمینی(ره) حدود ساعت 8 و 20 دقیقه روز جمعه، پخش مستقیم برگزاری مراسم سالروز رحلت امام از مرقد ایشان از ساعت حدود 10 صبح بصورت زنده به مدت 140 دقیقه، برنامه آفتاب در مصاف روز شنبه قبل از خبر ساعت 19 با موضوع قیام مردم در 15 خرداد. همچنین دیگر برنامه های این شبکه نیز با توجه به رحلت حضرت امام خمینی (ره) و یوم ا... 15 خرداد متناسب با این ایام با بینندگان صحبت می کنند.

از جمله برنامه دعای ندبه روز جمعه به مناسبت 15 خرداد از شهر ورامین، برنامه «قرار بی قراران» روز جمعه حدود ساعت 12 و20 دقیقه با حضور حجت الاسلام شجاعی مهر با موضوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران و ارتباط آن با انقلاب حضرت مهدی از دیدگاه امام خمینی (ره) پخش خواهد شد.

برنامه «طرحی برای فردا» نیز روز شنبه حدود ساعت 1930 دقیقه با سخنرانی استاد ازغدی درباره سیره امام خمینی (ره) پخش می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار