نعمتی:هدفم ریاست فدراسیون تیروکمان نیست

ملی پوش تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین گفت:ریاست فدراسیون در اهدافم قرار ندارد چرا که رئیس باید بتواند در سطح کشور قهرمان پروری کند.

نعمتی:هدفم ریاست فدراسیون تیروکمان نیستبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛زهرا نعمتی ملی پوش تیم ملی تیر و کمان جانبازان و معلولین بیان کرد : وقتی که ورزشکار هستم فقط هدفم کسب قهرمانی است و اگر روزی مربی شوم به دنبال قهرمانی کماندارن تیم هستم اما رئیس فدراسیون باید بتواند در سطح کشور قهرمان پروری کند و مسئولیت سختی را بر عهده دارد که به همین علت به ریاست فدراسیون فکر نمی کنم.

وی در خصوص تفاوت المپیک و پارالمپیک افزود : المپیک عرصه رقابت های سنگین است و محیط دوستانه ای ندارد اما آرامش خاصی در میدان پارالمپیک وجود دارد که به ورزشکاران احساس امنیت خاطر می دهد و در کنار کسب مدال می توان جوانمردی را نیز احساس کرد در صورتی که المپیک فقط و فقط رقابت کسب مدال است.

کماندار تیم ملی درباره حریفان تیم ملی ادامه داد : کشور کره از رده های سنی پایین به آموزش تیر و کمان می پردازد تا در رده جوانان ورزشکاران المپیکی داشته باشد و اگر در ایران از استعداد ها استفاده شود و در رده های سنی پایین آموزش انجام شود مطمئن هستم ایران در رشته تیر و کمان حرف اول را در جهان خواهد زد.

وی تصریح کرد: دوست دارم برای افرادی که دارای معلولیت هستند یک انگیزه برای ادامه زندگی باشم تا آنها هم بدانند که معلولیت محدودیت ایجاد نمی کند و می توان به موفقیت در ورزش رسید.

نعمتی درباره حقوق دریافتی خود گفت : همیشه وزارت ورزش و جوانان از کمانداران حمایت لازم را داشته است و از زمانی که موفق به کسب سهمیه ریو شدم ماهانه مبلغی را به عنوان حقوق به من می دهند اما هزینه های ورزش زیاد است و اگر حامیان مالی من نبودند نمی توانستم برای کسب سهمیه در المپیک و پارالمپیک اقدام کنم.ورزشکاران علاوه بر بحث مال به حمایت روحی نیاز دارند که امیدوارم مسئولین همچون گذشته از ملی پوشان تمام رشته های ورزشی حمایت کنند.

ملی پوش تیم ملی تیر وکمان در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم تمام ورزشکاران از هر دو میدان المپیک و پارالمپیک موفق به کسب سکوهای قهرمانی شوند و با دست پر به کشور باز گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار