شهرکرد؛

اجرای طرح همیار ورزش در مدارس کشور

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی و عضو هیأت رئیسه اسفا (فدراسیون اسیایی ورزش برای همه) گفت: طرح همیار ورزش از امسال در مدارس کشور اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از شهرکرد؛ محمد مجدآرا در مجمع سالانه هیأت ورزش های همگانی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: بر اساس این طرح، دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی همیار ورزش همگانی شده و متعهد می شوند تا پایان عمر مروج ورزش باشند.

وی افزود: در حال حاضر 21 درصد از جمعیت ورزشی کشور در ورزش های همگانی هم شرکت می کنند که این آمار در افق سال 1404 باید به 50 درصد برسد.

مجدآرا گفت: هم اکنون سند ملی تحول و آینده نگری ورزش های همگانی با سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی تدوین شده است و برش استانی و شهرستانی این سند در سال جاری اجرایی می شود.

وی، شناسنامه دار کردن مربیان ورزش های همگانی در بوستان های کشور را از برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی در سال جاری بیان کرد و افزود: جایگزین کردن موزیک ایرانی به جای موسیقی های غیرمجاز و غربی در ورزش ایروبیک، از دیگر برنامه های امسال این فدراسیون است.
 
رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و عضو هیأت رئیسه اسفا (فدراسیون اسیایی ورزش برای همه) اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری به لحاظ برخورداری از طبیعت مناسب، جاذبه های گردشگری و عشایر، استعداد فراوانی برای توسعه ورزش های همگانی در سطح ملی دارد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.