نقد روزنامه قانون به صحبت های اخیر محسن رضایی + عکس

واکنش تصویری روزنامه قانون به پست اینستاگرامی محسن رضایی، سوژه رسانه ها شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه قانون در پی صحبت های اخیر رضایی واکنش خود را در قالب تصویری طنز و معنا دار به تیتر یک صفحه طنز روزنامه خود اختصاص داده و به طور غیر مستقیم صحبت های رضایی را نقد کرده است.


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز در یادداشتی کوتاه در اینستاگرام شخصی خود، دلایل ورودش به انتخابات را برنامه هایی دانست که می تواند اقتصاد ایران را نجات دهد.

محسن رضایی در پست خود نوشت: نجات اقتصاد مي گويند چرا از لباس پاسداری خارج و وارد انتخابات گذشته شديد؟ آیا بيرون كردن فقر، بیکاری و فساد از كشور كمتر از بيرون كردن ارتش متجاوز عراق از سرزمین‌های اشغالی ايران است؟ آیا ايجاد شغل و زندگی آبرومندانه برای جوانان ايران زمين كمتر از نابودی استبداد شاهنشاهی است؟ بدانید اگر به خاطر اين نگرانی‌ها و تاييد مردم و كارشناسان بر برنامه‌های اقتصادی ام نبود وارد انتخابات گذشته نمی شدم. در دوسال گذشته نیز كه تهديدات منطقه ای زياد شد برای حفظ امنيت کشور و مردم به لباس پاسداری برگشته ام.

امروز ارزش هزار تومان روز انتخابات نصف شده است. همین پول‌های نصف شده هم در دست مردم نیست. اقتصاد قفل شده و رکود را می گویید آرامش! توصیه می کنم مردم را فريب ندهيد، روزی حقیقت آشکار می شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.