قم؛

اجرای طرح ذوالفقار 7 در قم

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: از امروز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 با استفاده از 500 نیروی انتظامی به مدت سه روز در 100 نقطه از شهر قم اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار کاظم مجتبایی در حاشیه آغاز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7  با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قم هر فصل عملیاتی را در سطح شهر قم اجرا می‌کند، اظهار کرد: از امروز طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 با استفاده از 500 نیروی انتظامی به مدت سه روز در 100 نقطه از شهر قم اجرا می‌شود.

وی تثبیت و ارتقای امنیت اجتماعی را از محوریت‌های طرح ذوالفقار 7 برشمرد و افزود:‌ در این طرح به صورت ایجابی و ارشادی در مورد مزاحمت‌های خیابانی تذکرهای لازم داده می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه نیروهای پلیس در راستای ایجاد انضباط ترافیکی بر عملکرد رانندگان نظارت می‌کنند، عنوان کرد: در طرح انتظامی، ترافیکی و عملیاتی ذوالفقار 7 پاک‌سازی مناطق شهری که فعالیت معتادان و فروشندگان مواد مخدر در آنها بیشتر انجام می‌شود، در دستور کار قرار گرفته است.

وی پیش‌بینی، کنترل و تشدید نظارت بر فضای تبادل اطلاعاتی سایبر را از دیگر محورهای طرح مذکور خواند و یادآور شد: طی سه روز اخیر برخورد قانونی با سایت‌های متخلفی که شناسایی شده‌اند، انجام می‌شود.

مجتبایی با اشاره به اینکه پلیس به هیچ فردی اجازه آسیب رساندن به امنیت مردم را نمی‌دهد، تصریح کرد: در اجرای طرح‌های نیروهای پلیس مدیران استانی و مسؤولان قضایی مشارکت مناسبی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.