ارومیه؛

اختصاص 15هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های کارآفرینی در کشور

مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور در اشنویه گفت : امسال برای طرحهای کار آفرینی در سطح کشور 15 هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه دکتر نورالله زاده در جریان بازدید از کارخانه لواشک سازی اشنویه برنامه های اولویت دار صندوق کارآفرینی کشور را تشریح کرد و گفت : برنامه استراتژی صندوق معطوف به حمایت از تولید انبوه و نگاه به بازارو مزیتهای رقابتی مناطق مختلف کشور است برنامه دوم کمک به شبکه توزیع و لجستیک محصولاتی است که دارای نام و نشان تجاری ملی هستند .

دکتر نورالله زاده گفت : تاسیس صندوقهای خرده محلی در روستاها و تامین مالی انها از دیگر برنامه هاست که در استان آذربایجانغربی 37 صندوق تاسیس شده و ادامه دارد و اولین دوره وام دهی انها هم تا دوماه اینده شروع خواهد شد .

وی گفت : مقرر شده در هرمنطقه متناسب با شرایط محلی ان کسب و کار ایجاد شود و از ظرفیت موسسات خیریه استفاده خواهد شدبطوریکه 1500 موسسه خیریه در کشور هدف گزاری شده که با اموزشهای لازم بجای پرداختهای نقدی و غیر نقدی به مردم وارد عرصه کار افرینی خواهیم کرد همچنین در سفر به اشنویه باشگاه ورزشی بانوان این شهرستان را با هزینه 500 میلیون ریال افتتاح کرد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.