حمله گروهی طالبان به محکمه شهری غزنی پایان یافت

مقام های امنیتی ولایت غزنی می گویند که حمله گروهی طالبان به ریاست محکمه استیناف این ولایت، با از پای درآمدن ۴ مهاجم به پایان رسیده است.

حمله گروهی طالبان به محکمه شهری غزنی پایان یافتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مقام های امنیتی ولایت غزنی می گویند که حمله گروهی طالبان به ریاست محکمه استیناف این ولایت، با از پای درآمدن ۴ مهاجم به پایان رسیده است.

به گفته این مقام ها؛ حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز مهاجمان گروه طالبان ، به ساختمان دادگاه ولايت غزنى، حمله کردند.

تعداد این مهاجمان ۴نفر گزارش شده است که یک نفر آنان توسط مواد انتحاری خودش از بین رفته و ۳تن دیگر آنان توسط نیروهای امنیتی از پا در آمدند.

درجریان این حمله یک پلیس کشته و به همراه رئیس دادگاه استیناف ۳ نفر زخمی شدند که به بیمارستان انتقال داده شده است.

امین الله امرخیل، فرمانده پلیس غزنی گفته است که یک موتور پر از مواد انفجاری در ساحه باقی ماند که نیروهای امنیتی در تلاش خنثی سازی آن می باشند.

جاوید سالنگی، سخنگوی والی می گوید که مهاجمان انتحاری سوار بر موتور توانستند خودشان را در نزدیکی دادگاه رسانده وبلافاصله پس از رسیدن به ساحه حمله را آغاز کرده است.

گفتنی است مسوولیت این حمله را گروه طالبان به عهده گرفته است.

در همین حال صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله نیز گفته است که نیروهای امنیتی توانسته اند که ۴ مهاجم انتحاری را که با واسکت های مملو از مواد انفجاری به محکمه غزنی حمله کرده بودند را از پای درآورند.

گفتنی است که چندی قبل گروه طالبان موتور حامل کارمندان دادگاه استیناف شهری ولایت میدان وردگ را نیز مورد حمله قرار داده بود که درنتیجه آن ۱۱نفر کشته و چندین تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.