فرمانده انتظامی تهران خبر داد:

کشف يک تن و 200 کيلو انواع مواد مخدر در 3 عملیات پلیس پایتخت

رئيس پليس پايتخت از كشف يک تن و 200کيلوگرم انواع مواد مخدر و دستگيري3 قاچاقچي در يک عمليات مشترك با فرماندهي انتظامي استان فارس و دو عمليات جداگانه طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ سرتيپ پاسدار، حسين ساجدي نيا، فرمانده انتظامي تهران بزرگ، صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به دستگيري 3 سوداگر مرگ گفت:"طي يک عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و فرماندهي انتظامي استان فارس يک تن و 106کيلو حشيش و ترياک در شيراز و در دو عمليات جداگانه پليسي ديگر 94کيلو انواع مواد مخدر  کشف شد و متهمان پرونده پس از دستگيري در اختيار مقام قضائي قرار گرفتند. 

اين مقام ارشد انتظامي در تشريح خبر عمليات مشترک پليس پايتخت و استان فارس گفت:"پس از چندين ماه عمليات اطلاعاتي و تحقيقات صورت گرفته از سوي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مشخص شد که يکي از قاچاقچيان حرفه اي و سابقه دار مواد مخدر سعي دارد مقادير قابل توجه اي مواد مخدر را به تهران وارد کند. 

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت:"بر همين اساس، شب گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در ادامه موفق شدند با همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، طي عملياتي مشترک و هماهنگ در محور مواصلاتي شيراز به سمت تهران محدوده پل فسا، از خودروي کاميون اين متهم يک تن و 106 کيلوگرم حشيش و ترياک کشف کنند. 

وي اظهار داشت:"راننده اين خودرو که يکي از قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر بود، در همان لحظه اول عمليات دستگير شده و اين مقدار مواد مخدر نيز از يک دستگاه غلطک راه سازي که به عنوان محموله خودروي مذکور در حال انتقال بود، کشف و ضبط شد. 

رييس پليس پايتخت، همچنين افزود:" در دو عمليات جداگانه ديگر پليسي نيز ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شدند در مجموع 94کيلوگرم ترياک و هروئين کشف کنند. 

وي در تشريح جزييات اين خبر نيز گفت:در پي اطلاع ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خصوص فعاليت يک قاچاقچي حرفه اي که قصد انتقال مقادير قابل توجه اي مواد مخدر به تهران را دارد رسيدگي به موضوع به سرعت در دستور کار قرار گرفت. 

رئيس پليس پايتخت ادامه داد:با انجام تحقيقات پليسي مشخص شد متهم با يکدستگاه تريلر پس از بارگيري مواد مخدر به سمت تهران در حال حرکت است که بلافاصله هماهنگي هاي قضائي صورت گرفت و تيم هاي عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ براي دستگيري متهم وارد عمل شدند. 

سردار ساجدي نيا، عنوان داشت:"پس از انجام تحقيقات و بررسي در نهايت خودروي متهم در محور بزرگراه آزادگان شناسايي و متعاقب ضمن دستگيري متهم از خودروي وي بازرسي به عمل آمده که طي آن 73 کيلوگرم ترياک که به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود کشف و ضبط گرديد. 

وي در ادامه با اشاره به سومين عمليات در محدوده جنوب غرب تهران، تصريح کرد:" با ارجاع چندين فقره گزارش و شکايات مردمي مبني بر توزيع مواد مخدر در محدوده مذکور و فعاليت مجرمانه يکي از عناصر اصلي تهيه و توزيع هروئين در اين محدوده، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت. 

ساجدي نيا اظهار داشت:"با به کارگيري شيوه هاي نوين پليسي و اطلاعاتي، مخفيگاه متهم در يکي از مناطق شهر تهران شناسايي و ضمن هماهنگي با مقام قضايي، طي يک عمليات ضربتي متهم دستگير و در بازرسي از مخفيگاه وي 21 کيلوگرم هروئين به همراه سه دستگاه ترازوي مخصوص توزيع مواد مخدر و يک عدد گاز اشک آور کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان با اشاره به اعتراف متهمان در بازجويي هاي انجام شده و تکميل پرونده گفت:" تمامي متهمان اين سه پرونده در حال حاضر براي سير مراحل قضايي به دادسرا معرفي شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار