شیراز؛

كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف 2 تن و 200 كیلوگرم مواد مخدر در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، مأموران انتظامی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند طی 72 ساعت گذشته سه باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی، منهدم و 2 تن و 200 كیلوگرم انواع مواد كه عمدتاً تریاك و حشیش هستند را از آنها كشف كنند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
وی با بیان اینكه این مواد از استان هرمزگان به مقصد شیراز و تهران بارگیری شده بودند،‌ افزود: در این رابطه تعداد 5 نفر قاچاقچی عمده موادمخدر دستگیر و 6 دستگاه خودرو سبك و سنگین متعلق به قاچاقچیان توقیف شد.  
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس كشف یك تن و 100 كیلوگرم از این مواد از درون یك دستگاه غلتك و كشف 600 كیلوگرم از زیر 20 تن سیمان را نشان از حرفه ای بودن پلیس فارس و رویكرد اطلاعاتی در كشف مواد عنوان كرد افزود: در كشف محموله یك تن و 100 كیلوگرمی پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با پلیس این استان همكاری اطلاعاتی داشتند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
سردار گودرزی همچنین از كشف 7 تن مواد طی دو ماه اول سال در این استان خبر داد و گفت: این كشفیات در مقایسه با سال قبل، 69 درصد افزایش داشته كه در این رابطه 2 هزار و 500 نفر دستگیر، 18 باند منهدم و 19 قبضه سلاح جنگی نیز از قاچاقچیان كشف شده است.  
وی در ادامه به تشریح عملكرد اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فارس طی 10 روز گذشته پرداخت و گفت: در این مدت از یك هزار و 25 واحد صنفی بازدید و 749 نفر از اصناف دعوت و مورد تذكر و ارشاد قرار گرفتند. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اجرای طرح ساماندهی باغات مجالس و بازدید از 130 باغ، پلمپ 10 باغ و 32 قهوه خانه، سفره خانه و چایخانه متخلف، كشف 4 هزار و 895 قلم داروی غیرمجاز و اعتیادآور، كشف 294 دستگاه تلفن همراه و یك هزار و 200 عدد وسایل جانبی تلفن همراه را از دیگر اقدامات اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فارس طی 10 روز گذشته عنوان كرد. 
كشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فارس + تصاویر

سردار گودرزی با اشاره به نزدیك شدن ماه مبارك رمضان، بر زنده نگه‌داشتن حرمت این ماه تأکید كرد و گفت: خودداری از خوردن و آشامیدن در ملأعام، رعایت تدابیر ابلاغی پلیس توسط واحدهای صنفی، مشخص كردن جایگاه ویژه برای مراكز مسافربری و درمانی به ‌منظور صرف غذا از انتظارات پلیس از شهروندان و اصناف در این ماه مبارك است.  
وی خاطرنشان كرد: واحدهای صنفی كه تدابیر ابلاغی پلیس را رعایت نكنند تا پایان ماه مبارك رمضان تعلیل می شوند و با افرادی هم كه سابقه دستگیری در سال گذشته در رابطه با روزه خواری در ملأعام را داشته باشند در صورت تكرار، با شدت برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار