رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان امسال در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسین علی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی در ماه رمضان گفت: مشکلات مالی و کمبود اعتبارات، بخش قرآنی را تحت تاثیر قرار داده است و در صورت رفع نشدن این مشکلات فعالیت‌های قرآنی را به اجبار به حداقل خواهیم رساند.
 
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی افزود: بخش قرآنی تبلیغات اسلامی در انجام کمک‌های اولیه برای راه‌اندازی موسسات و خانه‌های قرآنی با مشکل مواجه است و احتمال اینکه تعدادی از موسسات و خانه‌های قرآنی تعطیل شوند وجود دارد.
 
وی با انتقاد از مسؤولان استان و نمایندگان مردم در مجلس گفت: علی‌رغم تماس‌ها و مراجعات مکرر به مسؤولان و نمایندگان، تاکنون کمکی به بخش قرآنی استان نشده است.
 
این مسؤول بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه قرآن است لذا باید بیش از هر زمان دیگری به مباحث و برنامه‌های قرآنی پرداخته شود اما مشکلات مالی و اعتباری مانع برنامه‌ریزی مناسب در 7 روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان شده است.
 
علی‌نسب در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم افزود: مراسم جزء‌ خوانی قرآن کریم چند سالی است که در استان آغاز و با استقبال خوب مردم روبه رو شده است، این مراسم با آغاز ماه مبارک رمضان از روز سه‌شنبه 18 خرداد با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی در حسنیه ثارالله یاسوج برگزار می‌شود.
 
رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار مراسم جزء خوانی قرآن کریم در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزش صحیح خوانی قرآن و نماز و برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان است.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: جز خوانی ، قرآن ، یاسوج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.