ساری،

دایر بودن همه طرح های دریا در ماه مبارک رمضان

طرح های دریا در ماه مبارک رمضان با رعایت حفظ و شئونات این ماه دایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی طرح های ساماندهی دریای مازندران در محمودآباد با اشاره به درپیش بودن موج جدید حضور مسافران تابستانی قبل از حلول ماه مبارک رمضان گفت: تمهیدات لازم جهت حفظ امنیت مسافران اتخاذ شده است.

یونسی با بیان اینکه رویکرد فعالیت های این ستاد حفظ جان مسافران و خلق خاطره ای خوب و بیاد ماندنی است افزود : سامانه سه شماره ای تلفن گویا برای برقراری ارتباط و دریافت نظرات مسافران و شهروندان راه اندازی می شود.

ریس ستاد اجرایی طرحهای ساماندهی دریا گفت: ارتقا کیفی طرحهای دریا نیازمند مشارکت همه شهروندان و دستگاههای اجرایی استان است.

یونسی با بیان اینکه اجرای برنامه های در قالب جشنواره های فرهنگی و هنری برای مسافران ضروری است افزود: در اجرای این طرح ها از سوی فرهنگ و ارشاد ابلاغ و مدیران طرحها مجاب به اجرای برنامه فرهنگی است.

وی با اشاره به اهمیت زیباسازی سواحل از فرمانداران و شهرداران شهر ساحلی استان خواست تا نسبت به ارائه خدمات رفاهی مطلوب تر به مسافران در سواحل اقدام کنند.

وی افزود: عملکرد ستاد اجرایی ساماندهی دریا در استان مازندران در حوزه های برنامه ریزی و ساماندهی و بازگشایی طرحها به نسبت سایر استانها چند گام جلوتر است

قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران در این جلسه گفت: به دنبال کاهش تلفات انسانی و ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران هستیم و تا کنون چهار جلسه ستادی در استان تشکیل شده است و ارتقا اجرای طرح دریا به نسبت سال گذشته اساس و محور فعالیت ستاد استانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار