زنجان؛

برپایی 180 پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش زنجان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ازبرپایی 180 پایگاه اوقات فراغت در آموزش و پرورش زنجان در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری با اعلام این خبر گفت: تابستان فرصت مناسبی برای فعالیت‌های مهارت‌آموزی و هنرآموزی دانش‌آموزان است،تنوع رشته‌ها در این کلاس‌ها به نحوی است که علاقه‌ مندان می‌توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت‌ نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در مدارس ناحیه 2 زنجان آغاز شده است، عنوان کرد: این رشته‌ها شامل رشته‌های درسی، فرهنگی، هنری، مهارت‌های حرفه‌ای و ورزشی است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان تعداد مجموع رشته‌های کلاس‌های اوقات فراغت در مدارس را 36 رشته اعلام کرد و ادامه داد: تعداد 180 پایگاه اوقات فراغت در ناحیه 2 زنجان برای حضور دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

مظفری از پیش‌بینی جذب 31 هزار دانش‌آموز در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد و ادامه داد: تنوع رشته‌ها در این کلاس‌ها به نحوی است که علاقه ‌مندان می‌توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت‌ نام کنند.

وی با سیاست و خط مشی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان را استفاده از ظرفیت و توان فیزیکی، مادی و انسانی آموزش و پرورش خواند و افزود: تلاش شده از همه توان ممکن برای اجرای برنامه‌های متنوع و شاد برای دانش‌آموزان در طول سال در ایام تابستان استفاده شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان ایام تابستان را فرصتی برای بازآموزی دانش‌آموزان خواند و اضافه کرد: نباید این ایام وقفه‌ای در آموزش و تربیت دانش‌آموزان ایجاد کند و آن‌ها را از فرآیند آموزش بازدارد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.