سمنان؛

بازگشت امید به فوتبال بی رمق سمنان

تیم فوتبال هف سمنان به لیگ دسته دو باز گشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هف سمنان گفت:بعد از بازي در مقابل نفت و گاز گچساران و دارا بودن بازيكن غيرمجاز در اين تيم مسئولين باشگاه هف اعتراض خود را در زمان قانوني به نماينده فدراسيون فوتبال تحويل وپيگيري خود براي گرفتن ٣ امتياز بازي را شروع كردند .
فخرالدین فیض افزود: مسئولان باشگاه بعد از مدتي شكايت خود را در كميته انضباطي مطرح و در وقت تعيين شده مسئولين هر دو باشگاه حاضر و مدارك و مستندات خود را ارائه كردند و بعد از مدتي مشخص شد كه كميته مذكورشكايت را وارد ندانسته و راي بررد شكايت صادر کرد.
وی اظهار داشت:  متعاقب صدور راي مذكور باشگاه هف لايحه اعتراضي خودرا توسط وكيل پی گیر و مجرب باشگاه ارش شكرريز تقديم كميته استيناف کرد  و كميته مذكور پس از بررسي همه مدارك و مستندات در تاريخ هجدهم ارديبهشت راي خود را مبني بر استفاده بازيكن غيرمجاز در تيم نفت و گاز گچساران صادروحكم بر اعلام نتيجه سه بر صفر بفع تيم فوتبال هف سمنان در بازي مورخ بيست ونهم ديماه نودو چهار صادر واعلام کرد.
 فیض ضمن ابراز خرسندی از کسب این موفقیت و بازگشت تیم شایسته هف به لیگ دسته دو اظهار داشت: در اينجا جادارد از زحمات وكيل محترم باشگاه جناب اقاي شكرريز كه با تلاش و پيگيري بي وقفه خود باعث برگشت امتياز تيم هف به ليگ دسته دو كشور شد كمال سپاس و تشكر را داشته باشم همچنين از رييس محترم هييت فوتبال كه در زمان ابلاغ راي به باشگاه در فدراسيون فوتبال حاضر و در در كنارمان بودو موجبات تسريع در ابلاغ حكم توسط مسئولين فداراسيون را فراهم کرد تشكر وقدرداني نمايم .
فیض ابراز امیدواری کرد هف سمنان در این فصل شروعي بهتر داشته و ضمن استفاده شایسته از توانمندی ها و امکانات  استان در سومین سال حضور طعم شیرین صعود به لیگ یک کشور را به فوتبال دوستان استان سمنان بچشاند و موجبات تحرک و پیشرفت فوتبال سمنان را فراهم کند.
فیض از هواداران اخلاق مدار سمنان هم قدردانی و خاطر نشان کرد:ضمن پوزش به خاطر اتفاقات تلخی که در فصل گذشته رقم خورد  امیدواریم همراهی و حمایت های مردم خوب شهر اخلاق در این فصل از مسابقات نیز شامل حال مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تیم هف سمنان شود.
انتهای پیام /ع
برچسب ها: فوتبال ، سمنان ، تیم هف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار