تاماش آیان: خیلی وقت بود منتظر برگزاری این مسابقات بودم/ افتخار داشتم بنا را ببینم

رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: میزبانی ایران عالی بود و خیلی وقت بود منتظر برگزاری این مسابقات در ایران بودم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آیان رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری در نشست خبری گفت: مسابقات جام فجر به پایان رسید، قبل از هرچیزی میخوام تبریک بگویم به دلیل اینکه ورزشکاران نتیجه خوبی گرفتند. نظر شخصی من این است که بسیار راضی و خوشحالم.  این شانس را داشتم که با وزیر ورزش ایران و رییس کمیته ملی المپیک ایران دیدار کنم و خوشحالم که جلسه ای با ولایتی داشته باشم. این سه جلسه ای که داشتم بسیار مثمر ثمر بود و خیلی خوشحالم.  

باید بگویم خیلی خوشحالم که ورزشکاران ایران را ملاقات کردم. حتی با مربی معروف کشتی، "بنا" ملاقات کردم.  

این را از صمیم قلب میگویم که الان میتوانم نفس راحتی بکشم و واقعا خیلی وقت بود منتظر این بودم که ایران این مسابقات را برگزار کند. وزنه برداری بدون ایران نمی شود. چون کشتی و وزنه بردرای در ایران بسیار موفق است. 

دلیل اینکه نفس راحت کشیدم این است که وقتی میبینم در این رشته موفق هستید ولی مسابقه ای برگزار نکرده بودید واقعا تعجب میکنم. ایران و مردم ایران را خیلی دوست دارم، مثل اینکه همسر شما غذای خوبی آماده کند اما چیزی کم داشته باشد، اگر نمک غذا کم باشد بدمزه می شود و این مانند این بود که ایران مسابقه ای برگزار نکرده بود، الان میتوانم از این غذای خوشمزه لذت ببرم.  

شما خواهید دید چنین مسابقات بین المللی چگونه برای ایران موثر خواهد بود. آرزوی من این است که دوباره شما همه را دعوت کنید. علی مرادی همه چیز را به خوبی برگزار کرد و من الان دیدم که چگونه توانایی برگزاری مسابقات را دارید. 

میزبانی ایرانی ها سابقه طولانی و قدیمی دارد و با آمدن ورزشکاران به ایران، این مهمان نوازی گسترده تر خواهد شد. فدراسیون مرتب و منظم است. تمام نیروهای داوطلب برای برگزاری مسابقات بسیار خوب عمل کردند.و ارزوی من این است که دوباره این مسابقات را برگزار کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار