اصفهان؛

راه‌ندازی شهر فرودگاهی بین المللی کاشان

مدیر فرودگاه کاشان از آغاز عملیات عمرانی شهر فرودگاهی بین المللی کاشان در آینده‌ خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ سید مسعود مسعودی در گفتگو با خبرنگاران گفت: فاز اول فرودگاه کاشان در مسیر زیارتی با هفته‌ای دو پروازه به مشهد  طی روزهای یکشنبه و پنج‌شنبه انجام شد و در فاز دوم نیز با احداث شهر فرودگاهی بین المللی کاشان فعالیت آموزشی، پروازی و خدماتی خود را در آینده ادامه خواهد داد.

وی افزود: شهر فرودگاهی بین المللی کاشان در بخش‌های دانشکده پرواز، مدرسه خلبانی، مهمانداری، هتل پنج‌ستاره، کمرگ،کترینگ و کارگو( صادرات و واردات) احداث خواهدشد.

به‌گفته‌وی،پروازهای داخلی از فرودگاه کاشان با هواپیماهای 200 نفره از طریق شرکت‌های هواپیمایی تفتان، کاسپین و آتا در انتقال زائران حرم رضوی از کاشان به مشهد مقدس انجام ‌می‌شود.

مدیر فرودگاه کاشان  در ادامه با تقدیر از زحمات، حمایت‌ها، تعاملات و مساعدت‌های تمامی مسوولان لشگری و کشوری و مدیران اجرایی در راه‌اندازی فرودگاه کاشان گفت: عملیات عمرانی این پروژه در 13 خرداد سال 74 کلید خورده بود.

مسعودی تصریح کرد: پروازهای قشم، کیش و اردبیل از فرودگاه کاشان علاوه بر پرواز به مشهد مقدس نیزدر آینده ای نزدیک آغاز می‌شود.

وی در پایان هماهنگی و رایزنی برای پروازهای خارجی از فرودگاه کاشان به عتبات عالیات در نجف اشرف را نیز خاطرنشان کرد و گفت: فرودگاه کاشان دارای دو ضلع شمالی و‌ جنوبی برای دسترسی عمومی از جاده اردستان و دسترسی لشکری و کشوری از سمت جاده نطنز است.

شایان ذکر است: آیین افتتاح فرودگاه کاشان و آغاز رسمی پروازهای کشوری توسط شهردار جهادي و خلاق كاشان با قرائت پیام آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه ونماینده ولی فقیه در کاشان ورونمایی از سردیس شهید مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته ای برگزار شد. 

نخستین پرواز رسمی فرودگاه کاشان ساعت 8:30 دقيقه امروز پنجشنبه 13 خرداد  با زمين نشستن اولين پرواز ايرلاين آتا هواپيماي بوئينگ‹‹ B737-500 ›› به شماره ‹‹ 5252-5251››  مشهد الرضا – كاشان آغازشد .

مراسم افتتاحيه فرودگاه  شهيد احمدي روشن كاشان با حضور دكتر سيد جواد ساداتي نژاد نماينده مردم شهرستان كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي اسلامي شهركاشان و تعدادي از مسؤولين نهادها و ادارات و ارگان هاي شهرستان كاشان برگزارشد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.