شهرکرد؛

بازدید وزیر بهداشت از کلینیک تخصصی دندانپزشکی رسالت چالشتر

وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از کلینیک تخصصی و دانشکده دندانپزشکی رسالت چالشتر بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری، ضمن افتتاح چندین پروژه بهداشتی و درمانی و بازدید از روند اجرای پروژه های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی این استان، خدمات کلینیک تخصصی و دانشکده دندانپزشکی رسالت چالشتر را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، در روند انجام این بازدید با اشاره به وضعیت نامطلوب بهداشت دهان و دندان در سطح کشور و به تبع آن استان گفت: ارتقای خدمات در این حوزه از اولویت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی است.

مرتضی هاشم زاده، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا افزود: سعی شده است با فراهم نمودن کلیه تجهیزات تخصصی و با دریافت تعرفه دولتی، بخشی از نیاز مردم استان به خدمات دندانپزشکی را به درستی پاسخ دهیم.

وی، با بیان ضرورت توجه به بهداشت و سلامت دهان و دندان و سیاست های مسئولین برای ارتقای خدمات دندانپزشکی اضافه کرد: با پیگیری صورت گرفته از سوی مسئولین استانی شاهد ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی در این کلینیک هستیم.
 
هاشم زاده گفت: در حال حاضر 19 متخصص در رشته های مختلف دندانپزشکی، روزانه در دو شیفت صبح و بعدازظهر در 9 بخش راه اندازی شده این کلینیک، به بیش از یکصد مراجعه کننده خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به فراهم نمودن تجهیزات نوین دندانپزشکی و افزودن 20 یونیت جدید به مجموع تجهیزات این کلینیک، از امکان ارائه خدمات روزانه به بیش از 200 متقاضی خبر داد و افزود: مراجعین این کلینیک با پرداخت دو سوم هزینه های تخصصی دندانپزشکی می توانند از خدمات متخصصین مجرب کلینیک بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه هم اکنون 17 دانشجوی دندانپزشکی در این دانشکده در حال تحصیل هستند اظهار داشت: رایزنی لازم با وزارت بهداشت جهت پذیرش دانشجویان تکمیلی دندانپزشکی سال پنجم و ششم که در خارج از کشور در حال تحصیل می باشند و 20 دانشجو در مقطع کاردانی پروتز دندانی، تکنسین رادیولوژی دهان، فک و صورت و 20 کاردان در رشته بهداشت دندان در سال تحصیلی جدید هم صورت گرفته است.

هاشم زاده، همچنین از تخریب و نوسازی بخش هایی از این کلینیک جهت آموزش دانشجویان و لابراتور دندانسازی خبر داد و افزود: ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی اطفال با توجه به کمبود دندانپزشکان متخصص اطفال در سطح استان موجب شده تا بخش عمده ای از مراجعات کلینیک مربوط به کودکان باشد.

وی ادامه داد: تسهیل روند نوبت دهی، و انجام معاینه اولیه و تشخیص تخصص مورد نیاز و دریافت تعرفه دولتی از جمله ویژگی های این کلینیک در امر خدمات دهی است که رضایتمندی مراجعین را به دنبال داشته است.

چالشتر در فاصله 5 کیلومتری ناحیه غرب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

گفتنی است: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به منظور بررسی و بازدید از طرح ها و پروژه های حوزه سلامت و بهداشت و درمان، به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
با سلام

من چهارشنبه 1395.19.3به مرکز تخصصی چالشتر مراجعه ،جهت عصب کشی مجدد دندان سمت چپ ،پس از برسی دکتر مربوطه هزینه را یک میلیون تومان و در ضمن گفتند باید به مطب شخصی مراجعه کنید و روز یکشنبه 1395.3.23پس از مراجعه مجدد منشی داخل مطب گفتند اینجا یه سری از مواد را نداریم