سنندج؛

مردم کردستان، ارادت ویژه‌ای به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دارند

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان ارادت ویژه‌ای به امام خمینی (ره) دارند که این بیانگر رابطه عاطفی دو سویه بین امام و امت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،عبدالمحمد زاهدی در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که در مسجد جامع شهر سریش‌آباد برگزار شد، با تسلیت سالروز رحلت امام و تبریک انتخاب مقام معظم رهبری، گفت: عشق و محبت بین امام و مردم محبتی دو طرفه است.

وی افزود: امام عشق و علاقه خاصی به همه اقوام و مذاهب داشتند و با همه وجود برای اعتلای کشور تلاش کردند.

استاندار کردستان با بیان اینکه دغدغه اصلی امام راحل تامین رفاه و آرامش و امنیت مردم بود، گفت: از طرفی هم این محبت و عاطفه در وجود همه ملت نسبت به امام راحل وجود دارد.

استاندار کردستان به ارادات ویژه مردم کردستان و به ویژه مردم سریش آباد به امام خمینی (ره) بیان کرد: این محبت ناشی از عاطفی بودن مردم و درک این واقعیت است که انقلاب اسلامی دستاوردهای مادی و معنوی بسیاری را به رهبری امام راحل برای مردم داشته است.

گفتنی است، مراسم بیست و هفتیمن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهور، استاندار کردستان، فرماندار قروه و نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در سریش اباد برگزار شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.