تبریز؛

انتصاب مدیر جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز

با استعفای سعید عباسی از مدیریت باشگاه تراکتورسازی تبریز، مصطفی آجرلو به جای وی به این سمت برگزیده شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این انتخاب در حالی صورت گرفت که وی قبلا هم جزو گزینه‌های مدیریت این باشگاه بوده اما در نهایت با چند سال تاخیر وی به عنوان مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی منصوب شد.

البته آجرلو عضو هیات مدیره باشگاه بوده و سابقه نایب رییسی هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی را نیز در کارنامه خود دارد.

مصطفی آجرلو در اواخر دهه 70 به عنوان مدیر عامل باشگاه پاس تهران انتخاب شد. وی در این باشگاه دست به تحولاتی زد و پاس تهران را از سایر باشگاه‌های ایران متمایز کرد.

ساخت استادیوم هشت هزار نفری دستگردی که زمین مسابقه تیم پاس تهران بود، ساخت سالن‌های بدنسازی مدرن، ساختمان‌های اداری باشگاه پاس، سالن چند منظوره، چمن مصنوعی، خارج کردن پاس از باشگاه تک بعدی و راه اندازی چند تیم پاس در رشته‌های مختلف در کنار فوتبال، از جمله اقدامات وی در این باشگاه بود.

همچنین افتتاح موزه ‌کاپ قهرمانی‌های تیم پاس و تاسیس خبرگزاری ایپنا که در زمان خود تنها خبرگزاری ورزشی کشور مطرح بود، از دیگر کارهای مهم آجرلو در باشگاه پاس بود.

بازگرداندن پاس به صف مدعیان فوتبال کشور با جذب مصطفی دنیزلی و خداداد عزیزی و بازی‌های درخشان‌ پاس در باشگاه‌های آسیا با وجود حذف را می‌توان از دیگر کار‌های بزرگ آجرلو در تیم پاس تهران نامبرد.

تیم پاس تهران در لیگ برتر فوتبال کشور فصل 83- 82  با هدایت مجید جلالی و مدیر باشگاهی آجرلو به قهرمانی ایران دست یافته بود.

آجرلو در یک دوره مدیریت باشگاه استیل‌آذین را پذیرفت. تیمی مملو از ستاره که به هیچ عنوان در فوتبال ایران موفق نبود. هر چند این تیم در دوره اول حضورش در رده ششم لیگ برتر ایران قرار گرفت، اما در سال دوم این تیم در لیگ برتر با وجود داشتن ستاره‌هایی نظیر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، حسین کعبی در سراشیبی سقوط قرار گرفته و با قرار گرفتن در رده آخر لیگ برتر به لیگ دسته یک ایران سقوط کرد.

مهمترین تصمیم آجرلو در استیل‌آذین برکناری حمید استیلی از هدایت این تیم به دلیل نتایج ضعیف بود. هر چند استیلی عنوان کرده بود که گله‌ای از سردار آجرلو و هدایتی نداشته و تحت فشار استعفا داده است.

البته خود آجرلو در نیمه‌های راه در سکوت خبری از مدیر عامل باشگاه استیل‌آذین استعفا داد، باشگاهی که به شدت تحت تاثیر تصمیمات مالک خود حسین هدایتی بوده و مدیر عامل باشگاه کمتر نقش در تصمیم‌‌گیری در این باشگاه داشته است.

مصطفی آجرلو که مدیر کل تربیت بدنی سپاه بود، در دو سال گذشته در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی حضور داشته است و به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی انتخاب شد. بعد از برکناری رسول خطیبی، شنیده شد که آجرلو که از حامیان خطیبی بود از هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی استعفا داده است، اما این خبر بعدا تکذیب شد.

بعد از استعفای نظمی نام آجرلو به عنوان مدیر بعدی تراکتورسازی مطرح شد، اما در نهایت سعید عباسی به عنوان مدیر عامل این باشگاه معرفی شد.

در این برهه زمانی دو ساله، مصطفی آجرلو در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشور ثبت نام کرد، اما تنها 15 رای برابر 50 رای تاج آورد.

حالا آجرلو برای سومین بار به عنوان مدیر یک باشگاه لیگ برتری انتخاب شده است. کسی که در پاس تهران موفقیت‌های بزرگی به دست آورد و تحول بزرگی را در این باشگاه رقم زد.

همه انتظارات از وی تداوم همین موفقیت در تیم تراکتورسازی است، جایی که بر خلاف استیل آذین از اختیار عمل بیشتری برخوردار است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار