لرستان؛

صادرات ۳۶ هزار تن کالا از منطقه ویژه اقتصادی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از صادرات ۳۶ هزار تنی کالا از منطقه ویژه اقتصادی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدی از احداث مخزن بتنی در فاز توسعه منطقه ویژه اقتصادی لرستان خبر داد و گفت: این مخزن برای آبرسانی فاز توسعه منطقه ویژه اقتصادی لرستان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: هزینه ساخت مخزن هزار متر مكعبی بتنی ۱۱ میلیارد ریال و زمان اجرای این پروژه مدت هشت ماه بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی لرستان واقع در ازنا بوده و در مرحله اول در زمینی به وسعت ۱۷۰ هکتار اجرا و تملک شده و در مرحله دوم نیز ۲۳۰ هکتار افزایش یافته و مطالعه و طراحی آن با مبلغی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال انجام شده است.

محمدی گفت: این منطقه دارای همه امکانات زیربنایی، گمرک، انبار مسقف و رو باز بود و ۲۲ واحد در این منطقه مستقر هستند که از این تعداد ۱۰ واحد فعال بوده و مابقی واحدها نیز در حال ساخت و ساز هستند.

وی افزود: از زمان ایجاد گمرک در این منطقه آمار صادرات حدود ۳۶ هزار و ۱۲۰ تن به ارزش ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و واردات حدود ۸۲۲ تن به ارزش ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بوده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با تاکید بر لزوم کیفیت در اجرای طرحهای عمرانی و لحاظ کردن سرعت درطرح ها گفت: امسال نیز طرحهای مختلف عمرانی پیش بینی شده و با توجه به در نظرگرفتن اولویت ها و ضرورتهای موجود در هر شهرک صنعتی طرح ها با سرعت و کیفیت بالا اجرایی می شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.