سیستان وبلوچستان؛

9 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت در منطقه سیستان راه اندازی می شود

سرپرست حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: نیروی انسانی مورد نیاز 9 پایگاه‌ اورژانس و خانه‌ بهداشت در منطقه سیستان تامین شده و به زودی افتتاح می‎شوند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛جواد اکبری‎زاده افزود: 41 مرکز بهداشتی و درمانی در منطقه سیستان فعال است که از این تعداد پنج مرکز به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه در حال حاضر مشکل پزشک عمومی در هیچ یک از مراکز بهداشتی و درمانی وجود ندارد، گفت: خانه‌های بهداشت در تمامی نقاط سیستان فعال است.
وی با اشاره به اینکه خانه بهداشت میلک و گمشاد آماده افتتاح است، ادامه داد: پایگاه اورژانس چرک، الری، واصلان و لوتک نیز آماده افتتاح است، این پایگاه‌ها با مشکل نیروی انسانی مواجه شد که با تامین نیروی انسانی به زودی شاهد بهره‌برداری از این مکان‌ها خواهیم بود.
وی گفت: پایگاه اورژانس قرقری با 40 درصد پیشرفت فیزیکی، پایگاه اورژانس حیدرآباد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، خانه بهداشت ده ارباب با 90 درصد پیشرفت فیزیکی و پایگاه اورژانس میلک با 55 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار