تبریز؛

قهرمانی شهرداری تبریز در تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ژاپن

شانزدهمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ژاپن با قهرمانی تیم شهرداری تبریز در بخش تیمی این رقابت‌ها و همچنین کسب عنوان سلطان کوهستان توسط میرصمد پورسیدی رکابزن این تیم خاتمه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مرحله هشتم و نهایی تور در مسیر 112.7 کیلومتری شهر توکیو برگزار شد و پیراهن کوهستان مجموع مسابقات، در تن میرصمد پورسیدی قرار گرفت.

مرحله هفتم از رقابت‌ها در مسیر 122 کیلومتری ایزو برگزار شد که در نهایت رکابزنانی از کشورهای ژاپن، استرالیا و کلمبیا عناوین اول تا سوم را از آنِ خود کردند. در این مرحله امیر کلاهدوز در  بین رکابزنان کشورمان بهترین عملکرد را داشت و در جایگاه هفتم قرار گرفت.

از نکات جالب مرحله هفتم ناکامی بهنام ملکی رکابزن تیم شهرداری تبریز بود. وی که در مراحل اولیه تور در رده های نخست قرار داشت به همراه محمد رجبلو نتوانستند از خط پایان بگذرند.

در مرحله هفتم از سوی نمایندگان ایران نتایج زیر بدست آمد:شهرداری تبریز: صمد پورسیدی (۹)، قادر میزبانی (۱۱)، احد کاظمی(۲۱)، مهدی سهرابی (۵۱)، سعید صفرزاده (۵۵), بهنام ملکی موفق به عبور از خط پایان نشد.

پیشگامان کویر یزد: امیر کلاهدوز (۷)، رحیم امامی (۱۰)، رضا حسینی (۲۴)، آروین معظمی گودرزی (۵۱)، محمدرجبلو موفق به عبور از خط پایان نشد.

در پایان این مرحله اسکار پوجیو مونیوز اسپانیایی عضو تیم یوکیو ژاپن همچنان پیراهن بهترین رکابزن تور را بر تن خود نگه داشت، اما در بخش کوهستان میرصمد پورسیدی از تیم شهرداری تبریز بالاتر از رحیم امامی رکابزن تبریزی تیم پیشگامان قرار گرفته و پیراهن این بخش را از آنِ خود کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.