یاسوج؛

اعتبار 75 میلیون تومانی برای هیأت‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص اعتبار 75 میلیون تومانی به هیأت‌های ورزشی استان خبر داد

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جهانبخش ایزدپور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از فعالیت‌های شاخص هیأت‌های ورزشی، اظهار کرد: تمامی هیأت‌های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با همه توان خود جهت توسعه و پیشرفت ورزش استان تلاش می‌کنند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزشکاران استان ما از استعداد و ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند، افزود: مشکلات این قشر باید مورد توجه ویژه قرار گرفته و نسبت به رفع آنها از هیچ کوششی دریغ نکرد.
 
وی ضمن ابراز خرسندی از افتخارآفرینی متعدد ورزشکاران استان، گفت: ورزشکارانی مانند طاهره آذرپیوند، شبنم بهشت، سامان پاکباز، اسماعیل دژه و صادق خادمی نمونه‌های بارزی از ورزشکاران برتر هستند که توانستند با کسب مقام‌های برتر در سطح ملی به خوبی استان را در کشور معرفی کنند.
 
این مسؤول نبود اسپانسر و حامی مالی برای کمک به هیأت‌های ورزشی را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران عنوان کرد و یادآور شد: در تلاش هستیم تا اعتبارات بیشتری برای رفع مشکلات آنها دریافت کنیم.
 
ایزدپور از تخصیص 75 میلیون تومان اعتبار به هیأت‌های ورزشی سراسر استان خبر داد و گفت: این اعتبار تا پایان سال جاری به حساب هیأت‌های ورزشی واریز خواهد شد.   
 
وی ادامه داد: شاخص‌های عملکردی ویژه‌ای برای چگونگی تخصیص این اعتبارات در نظر گرفته شده است که این شاخص‌ها تعیین و به هیأت‌ها ابلاغ خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأکید بر رعایت قانون در امور اداری و ورزشی از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران و کارکنان این اداره‌کل خبر داد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند مربیگری و داوری رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند در پیشرفت و توسعه ورزش استان نقش مؤثری داشته باشد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل مستمر مسؤولان ستادی اداره‌کل با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد و گفت: تعامل و ارتباط مستمر با وزارت باعث بررسی بیشتر مشکلات و هم‌اندیشی جهت رفع آنها و به تبع آن سبب توسعه و رشد ورزش استان خواهد شد.
 
ایزدپور ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات، گفت: رسانه‌ها مهم‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در همه زمینه‌ها به جامعه بوده و تاکنون در زمینه انعکاس اخبار ورزشی استان نقش شاخصی داشته‌اند که شایسته تقدیر است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.