شیخ ویسی: بیرانوند و منصوریان فسخ قرارداد کردند، چرا ما نتوانیم؟

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خواهم مانند منصوریان و بیرانوند، برگه فسخ قرارداد ما را هم صادر کنند.

شیخ ویسی: چطور بیرانوند و منصوریان فسخ قرارداد کردند، ما نتوانیم؟وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره دلیل حضورش همراه با علی رضا عزتی در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز به همراه علی عزتی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ رفتیم تا درباره شرایط فسخ قرارداد یک طرفه اطلاعاتی را به دست آوریم. تا آن جایی که من اطلاع دارم ، علی رضا بیرانوند و علی رضا منصوریان به دلیل این که زیر 50 درصد مبلغ قرارداد خود از نفت را دریافت کردند به صورت یک طرفه قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کردند اما این قانون شامل سایر بازیکنان نفت نمی شود.

وی افزود: باور کنید به دلیل وضعیت نامشخصی که باشگاه دارد، نمی دانیم تکلیفمان چیست. بخش قابل توجی از قراردادمان را دریافت نکرده ایم و در حال حاضر هم مجوز فسخ یک طرفه به ما داده نمی شود.  نمی دانم بیرانوند و منصوریان چگونه با نفت فسخ قرارداد کردند اما ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به این که قانون باید برای همه یکسان باشد، بیان کرد: من با منصوریان و بیرانوند روزهای خوبی داشتم و در حال حاضر هم هیچ مشکلی با فسخ قرارداد آن ها ندارم. تنها از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می خاهم به وضعیت نامشخص بازیکنانی که با نفت قرارداد دارند رسیدگی شود.

شیخ ویسی ادامه داد: درست است که تاج رئیس فدراسیون فوتبال دستورالعمل ممنوعیت فسخ قرارداد یک طرفه را صادر کرده اما امیدوارم به وضعیت نامشخص ما رسیدگی کند. قبل از پایان لیگ برتر حسین آل اسحاق مسئول حقوقی باشگاه نفت به ما گفت اگر تا چند روز پس از پایان رقابت های لیگ وضعیت باشگاه مشخص نشود مشکلی برای جدایی نداریم اما مشخص شد که وی ما را فریب داده است. آل اسحاق وکیل است و باید از این گونه مسائل اطلاع بیشتری داشته باشد.

وی درباره فروش باشگاه نفت گفت: فروش باشگاه نفت به حدی امروز و فردا پیدا کرده که دیگر طاقت ما را به پایان رسانده است. قرار بود یک شنبه هفته قبل تکلیف واگذاری باشگاه مشخص شود اما یک هفته از این موضوع گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است. یقین داشته باشید تا پایان این هفتههم تکلیف واگذاری نفت مشخص نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار