یزد؛

اجرای " طرح ضیافت " ویژه ماه مبارک رمضان

سازمان جهادکشاورزی استان، " طرح ضیافت " ویژه ماه مبارک رمضان را اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان، گفت: برای ماه مبارک رمضان ذخیره‌سازی به میزان کافی انجام شده و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

سید حسین بخشایش، افزود: اقلام مورد نیاز مردم بر اساس سهمیه استان که مشخص شده است به مرور تا پایان ماه مبارک رمضان به بازار عرضه و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ و ... از این اقلام هستند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی های صورت گرفته اظهار داشت: اتحادیه‌های توزیع کننده و تولیدکننده مانند اتحادیه های دامداران، مرغداران و اتاق اصناف برای همکاری با سازمان جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند و تفاهم نامه‌ای برقرار شده تا نمایشگاه‌هایی برای عرضه مستقیم کالاها برگزار شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان، ادامه داد: این نمایشگاه‌ها که به نوعی از تولید به مصرف هستند و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در ماه مبارک برگزار می شود، اقلامی چون شیر، تخم‌مرغ، مرغ و محصولات گلخانه ای تولیدی استان و.... را به طور مستقیم با قیمت کمتر از قیمت بازار به مردم عرضه می‌کنند.

بخشایش خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف، اتحادیه‌ها و ...  نیز می‌توانند برای ماه مبارک رمضان سهمیه دریافت کنند. همچنین در شهرستان‌ها نیز از طریق سازمان جهاد کشاوری و فرمانداری‌ها اقلام مورد نیاز مردم در بین مراکز عرضه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار