تیراندازی در ممفیس سه زخمی و یک کشته برجا گذاشت

پلیس ممفیس اعلام کرد بر اثر تیراندازی سه تن زخمی شدند و یک افسر پلیس نیز به سبب تصادف با خودروی شخص مظنون جان باخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز؛ پلیس ممفیس اعلام کرد بر اثر تیراندازی در این شهر سه تن زخمی شدند و یک افسر پلیس نیز به سبب تصادف با خودروی شخص مظنون جان باخت.

اداره پلیس ممفیس اعلام کرد دو مرد قبل از ساعت ده شب به وقت محلی در یک کافه به نام وستی هدف تیراندازی قرار گرفتند. گزارش های منتشر شده حاکی است مظنون فرار کرد و نفر سوم را نیز در خیابان هدف قرار داد.

پلیس اعلام کرد قربانیان در حالی که شرایط وخیمی داشتند از این کافه به بیمارستان منتقل شدند در حالی که نفر سوم نیز در حالی که مصدومیتش جدی نبود بستری شد.

به گفته مایک رالینگز رئیس پلیس ممفیس، مظنون -که به عنوان یک مرد سیاه پوست توصیف شده است- با یک خودروی نقره ای رنگ از محل فرار کرد. 

جیم استریکلند شهردار ممفیس در پی این حادثه با صدور بیانیه ای اعلام کرد:‌ «صبح امروز به سبب شنیدن خبر از دست دادن یکی از افسران خوب و سطح بی سابقه خشونت در شهرمان خشمگین هستم .» او همچنین گفت:‌ «ما نباید این موضوع را به عنوان امری عادی بپذیریم. من مطمئنا این موضوع را نمی پذیرم و به تلاش ها برای امن تر کردن شهرمان ادامه می دهم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار