تبریز؛

راه اندازی نخستین تجمیع کانتکت سنتر سامانه های بانک اطلاعات در شهرستان مرند

با حمایت فرمانداری و شهردار مرند ،نحستین تجمیع کانتکت سنتر سامانه های بانک اطلاعا ت خدمات شهروندی با اشتغالزیی بیش از ۵ هزار نفر توسط بخش خصوصی در مرندراه اندازی می شود .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در بازدید ازنحوه ارایه خدمات این شرکت آشنا و برای راه اندازی تجمیع خدمات دهی مطلوب به شهروندان در زمینه های خدمات دهی شهر وندان سامانه ۱۳۷ شهرداری با تعامل بین سایر ادارات ذیربط اعلام آمادگی کردند.

مدیر عامل شرکت همگامان و از کارآفرینان موفق مرند، نیز ضمن معرفی فعالیت های این شرکت به عنوان نخستین و تنها دارنده پروانه کانتکت سنتر در ایران به تبیین چرایی اهمیتِ توجه و حمایت از توسعه کسب و کار شرکت های دانش بینان بالاخص در شهرستان مرند پرداخت و اشتغال زایی را از مهمترین اهداف و رئوس برنامه های شرکت همگامان معرفی کرد و گفت: با تجمیع کانتکت سنتر سامانه های ۱۹۳خدمات ویژه شهروندی،۱۳۷ خدمات شهرداری و سایر کال سنترهای کشوری در شهرستان مرند علاوه بر اشتغال زایی می تواند این شهر را تبدیل به بانک اطلاعاتی از خدمات شهروندی در کل کشور نمایند.

ابو الفضل محمدی قدیم در ادامه با اشاره بر استفاده از فرصت همسایگی و همجواری مرند با کشورهای ترکیه، آذربایجان، ارمنستان که موجب گسترش خدمات عمومی و شهروندی به خارج از کشور نیز خواهد شد گفت :برای ۵ ا لی ۶هزار نفر به طور مسقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی فراهم شودو  این امر میسر نمی شود مگر با همکاری وزارت کشور، وزارت امورخارجه، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و ...که بتوانند زمینه های گسترش فعالیت برون مرزی بخش خصوصی را فراهم آورند. ضمن اینکه شرکت همگامان به دلیل ارتباط با کشورهای اتریش، آلمان، هلند و عراق می تواند در این زمینه پیشگام باشد.

ذر این دیدار همچنین معاون استاندار آذر بایجانشرقی و فرماندار ویژه مرند ارتباط صنعت با دولت ومشارکت بخش خصوصی را برای ایجاد اشتغال پایدار مهم و ضروری دانست و گفت : ارایه خدمات نوین الکترونیکی دولت برای شهروندان در کاهش تردد اضافی در شهر ها ،ثبت سریع در خواستهای شهروندان ،کاهش ترافیک و بار آلودگی زیست محیطی ،تراکنش پولی مشخص ،و پرداخت سهم مالیات بر ارزش افزوده بصورت آنلاین و اطلاعات کافی از مصرف شهروندان در بخشهای مختلف لازم و ضروری است.

تقی کرمی با اشاره به برگزاری جلساتی که با شرکت همگامان و مسئولین اجرایی شهرستان انجام شده است ، از آمادگی کامل ادارات و سازمان های دولتی شهرستان مرند برای همکاری و همیاری با شرکت همگامان خبر داد ، و ابراز امیدواری کرد که به زودی تفاهم نامه های مشترک امضا شده و در اسرع وقت پروژه تجمیع کانتکت سنتر کشوری همگامان در مرند احداث و به بهره برداری برسد و فرمانداری مرند نیز در این زمینه ایجاد بسترها و زیر ساخت های لازم را در اجرایی شدن این پروژه انجام خواهد داد.

شرکت همگامان با هدف ایجاد اشتغال برای تجمیع خدمات شهروندان در مدیریت شهری ارایه خدمات نوین با همکاری و مساعدت فرمانداری ویژه شهرستاه مرند و شهردار مرند وادارات ذیربط بانک اطلاعاتی کشور را برای نخستین بار در مرند تجمیع و راه اندازی می کند .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار