تبریز؛

معارفه فرماندارجدید شهرستان اسکو

مرتضی محمد زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسکو معرفی و از زحمات حیدر صادقی فرماندار قبلی تقدیر شد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان اسکو بهره گیری از ظرفیت های انسانی و بومی و اتکا به تولیدات داخلی را در توسعه و پیشرفت جامعه موثر دانست.

استاد رحیمی ،با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان اسکو به خاطر اسکان جمعیت سرریز شهر تبریز در شهر سهند، ارتقاء خدمات در این شهرستان را خواستار شد و گفت : حل مشکلات مساکن مهر با مطالعه و کار علمی امکان پذیر است و امیدواریم کمبود مکان های آموزشی و سایر مشکلات عمرانی و خدماتی در این شهر با تدبیر و عقلانیت به زودی حل شود .

مدیر کل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی شهرستان اسکو همکاری و همدلی مردم با مسئولین را خواستار شده و افزود : بالا بودن میزان سواد در یک منطقه موجب خواهد شد تا انجام کارهای عمرانی به سرعت انجام یافته و همکاری و تعامل مردم با مسئولین افزایش یابد .

وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی با تدبیر ، با عقلانیت و استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از توان بومی امکان پذیر بوده و ضروری است قبل از آغاز هر کاری نسبت به تحقیق و مطالعه در باره آن موضوع اقدام کرده و از هدر رفت منابع مالی و وقت جلوگیری نماید .

در این مراسم مرتضی محمد زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسکو معرفی و از زحمات حیدر صادقی فرماندار قبلی تقدیر شد . مرتضی محمد زاده متولد 56 و قبلا بخشدار مرکزی تبریز بود .


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.