فرزام: برنامه بلندمدتی برای ارتقا تیم مردان در نظر داریم

سرمربی تیم ملی رویینگ ایران گفت:تیم مردان رویینگ نتوانست مدال چندانی کسب کند اما تا المپیک ۲۰۲۰ برنامه بلند مدتی در نظر داریم تا تیم ارتقا پیدا کند.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:رقابت ها در مسافت کوتاه برگزار شد.کشورهای سرعتی در مسابقات حضور داشتند.تیم بانوان با اقتدار توانستند مدال ها را درو کند.اما در تیم آقایان مدال چندانی نداشتیم زیرا زمانمان برای کار با تیم اندک بود.

وی افزود:پیک آمادگی مهسا جاور در سهمیه المپیک بود که موفق به کسب سهمیه شد.مدتی ریکاوری احتیاج داشت و مسائل دانشگاهی را باید پشت سر می گذاشت تا آسوده شود.ما در مدت ۲ هفته با جاور کار کردیم و او با ۸۰ درصد آمادگی در مسابقات کاپ آسیایی حضور پیدا کرد.همچنین رکوردش را ارتقا داد.

فرزاد در ادامه بیان کرد:در کسب سهمیه سعی کردیم ارتقا داشته باشیم.المپیک های پیشین نیز در فینال  B بودیم و هم اکنون تلاشمان بر این است که سطح قایقرانان را ارتقا دهیم.متاسفانه تیم مردان موفق به کسب سهمیه نشد .اما برنامه بلند مدتی تا المپیک ۲۰۲۰ داریم.اگر وزارت ورزش حمایتمان کند در بخش آقایان هم ارتقا سطح خواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار