بندرعباس؛

ساعت کاری ادارات و نهادهای دولتی در ماه رمضان تغییر نمی کند

ساعت کاری ادارات و نهادهای دولتی استان هرمزگان در ایام ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند و مانند روزهای پیش از این ماه است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،استاندار هرمزگان دیشب در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان گفت: تاکنون هیئت دولت در زمینه کاهش یا تغییر ساعات کار اداری تصمیمی نگرفته است .
جاسم جادری همچنین با تاکید بر اهمیت و برکات ماه مبارک رمضان افزود: مدیران استانی از ظرفیت های ماه رمضان استفاده کنند و در زمینه عملکرد و موفقیت های خود نیز شفاف سازی کنند تا مردم در جریان خدمات دولت تدبیر و امید قرار گیرند.
جادری با قدردانی از ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در استان گفت: مسئولان در عمل به حفظ ارزشهای نظام اسلامی که ثمره مجاهدت های امام راحل است کمک کنند، زیرا ما باید قدردان خون شهدا و مجاهدت های بنیانگذار انقلاب اسلامی باشیم.
وی افزود: انتقاد حق همه افراد است اما در انتقاد باید مسئولیت حرفمان را بپذیریم، زیرا استان آماده خدمت به مردم است و هرکسی ایجاد حاشیه کند، مانع خدمت رسانی به مردم می شود.
در نشست شورای اداری هرمزگان، دستاوردههای بسیج سازندگی هرمزگان در سال 94 از جمله اعطای 14 میلیارد تومان تسهیلات و راه اندازی 620 کارگاه در زمینه اقتصاد مقاومتی با اشتغال زایی برای دو هزار نفر، تشریح شد.
همچنین، مدیرکل محیط زیست هرمزگان در خصوص هفته محیط زیست، فرماندار بندرعباس درباره ظرفیت ها و نیازهای شهرستان بندرعباس و معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان درباره اعزام بیش از دو هزار و 300 زائر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) عملکرد خود را تشریح کردند .
در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان ، هشت مسئول جدید ادارات و نهادهای هرمزگان معرفی شدند.


انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.