اهواز؛

تاکید فرماندار شوش بر ایمن سازی جاده اهواز - شوش

فرماندار شهرستان شوش بر ایمن سازی جاده سراسری اهواز – شوش که پر ترددترین جاده های ارتباطی شمال خوزستان می باشد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی به قرار گرفتن بخشی از جاده ترانزیتی اهواز، اندیمشک در محدوده شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: با توجه به تردد کاروان های راهیان نور، مسافران نورزی همچنین گردشگران خارجی نیاز است تا حوزه اختیارات و وظایف هر یک از ادارات راه و شهرسازی و شهرداری شوش در این خصوص مشخص شود.

وی تصریح کرد: تعداد زیاد تلفات جاده ای ناشی از تصادف در این محور ایجاب می کند تا دستگاه های متولی امر، نظارت بیش تری را در خصوص ایزوله کردن این جاده ی ترانزیتی به عمل آورند.

نجاتی تلاش صورت گرفته شورای ترافیک شهرستان شوش در ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در این محور را قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: تعیین یک نهاد به عنوان متولی امر نگهداری و ایمن سازی این محدوده مهم می باشد.

فرماندار شهرستان شوش اظهار داشت: مقرر گردید تا کارشناسان پلیس راه، راه و شهرسازی ظرف مدت 1 هفته نسبت به بررسی نواقص و معایب 5 کیلومتر اصلی این جاده و رفع آن ها اقدام و همچنین این جاده پس از رفع نواقص در حوزه اختیارات اداره راه و شهرسازی شهرستان شوش قرار گیرد.

سرهنگ فاطمی معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: بررسی های میدانی در این خصوص صورت گرفته است و با تفکیک این محدوده شاهد کاهش تلفات جاده ای خواهیم بود.

جاده ترانزیتی اندیمشک - شوش - اهواز به طول 150 کیلومتر از جاده های ترافیکی شمال خوزستان بوده که نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر از جنوب به مرکز کشور دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.