اصفهان؛

اصفهان باید تا پایان امسال 2 ملی‌پوش اسکواش پرورش دهد

رییس فدراسیون اسکواش گفت: هم‌اکنون توپ در زمین مربیان اسکواش اصفهان است که باید تا پایان امسال 2 استعداد زیر 9 و زیر 11 سال به تیم‌های ملی معرفی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود سلیمانی در مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ اسکواش استان اصفهان اظهار داشت: یک سال و نیم پیش بود که اعلام کردم فعالیت‌های موثر رییس هیئت اسکواش استان اصفهان باعث شده است که این ورزش در اصفهان توسط مسئولان دیده شود چون در گذشته، اسکواش در اصفهان وجود داشت اما دیده نمی‌شد.
وی افزود: با بهره‌برداری از سالن اسکواش مجموعه امین، زیرساخت‌های این رشته در اصفهان توسعه پیدا کرده است، بنابراین هم‌اکنون توپ در زمین مربیان اسکواش اصفهان است که باید تا پایان امسال 2 استعداد زیر 9 و زیر 11 سال را به تیم‌های ملی اسکواش معرفی کنند.
سلیمانی با اشاره به 2 کورت اسکواش در حال ساخت در منطقه هوانیروز و مرداویج اصفهان گفت: تا پایان آبان ماه امسال یک سالن اسکواش با سه کورت در سیتی‌سنتر اصفهان افتتاح می‌شود.
رییس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه سال 94 سال سختی برای ورزش ایران بوده است، ادامه داد: با تمام این سختی‌ها، اسکواش مدال‌آور بود و چهار مدال برنز مسابقات جوانان آسیا پس از 22 سال به ورزشکاران ما رسید.
وی بیان داشت: سالن اسکواش مجموعه امین صد و هفتاد و نهمین سالن اسکواشی است که در کشور افتتاح شد که 100 درصد بودجه موردنیاز برای ساخت آن توسط شهرداری اصفهان پرداخت شده است.
سلیمانی تصرح کرد: در کشورهای توسعه یافته روی ورزش اسکواش تمرکز شده است و در این کشورها هنرمندان و مسئولان اسکواش بازی می‌کنند. راهبرد فدراسیون اسکواش در چهار سال آینده، تعامل با رسانه‌های گروهی به منظور معرفی هر چه بیشتر این رشته است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.