قم؛

پخش برنامه عطر قرآن از رادیو معارف در ماه مبارک رمضان

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه عطر قرآن در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان گروه قرآن و اهل بیت، گفت: ماه پرفیض و برکت رمضان، بهار خودشناسی و خودسازی است، در این ماه زمینه‌های تقویت تقوا و گریز از دام‌های شیطان فراهم است و بهره‌مندی از مباحث اخلاقی بزرگان اخلاق این مسیر را هموارتر می‌کند.

وی یادآور شد: برنامه نشان راه از سوی رادیو معارف به این مناسبت تولید شده و در این برنامه مباحث اخلاقی آیت‌الله جوادی آملی با محوریت نهج‌البلاغه برای شنوندگان بیان می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای موضوعی برنامه نشان راه گفت: راه‌های کسب فضایل از فیض ماه مبارک رمضان و راه تشرف به ضیافت الهی نیز از موضوعاتی است که آیت‌الله جوادی آملی در برنامه «نشان راه» به آن می‌‌پردازد.

وی یادآور شد: برنامه نشان راه با تهیه‌کنندگی روح‌الله اسماعیلی هر روز ساعت 22 به مدت 30 دقیقه پخش می‌شود و پخش مجدد آن روز بعد ساعت 6 است.

عظیمی از تولید برنامه مسابقه‌ای عطر قرآن خبر داد و افزود: شنوندگان رادیو سراسری معارف ساعت 17 هر روز در بهار قرآن به صورت زنده عطر خوش قرآن را با شنیدن برنامه مسابقه‌ای «عطر قرآن» استشمام می‌کنند.

وی یادآور شد: این برنامه با محوریت مباحث تفسیری حضرات آیات مکارم شیرازی و سبحانی تهیه شده و در آن اوصاف بندگان صالح خدا(عبادالرحمن)، راه‌های تقویت ایمان و شناخت معاد از موضوعات محوری این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف گفت: یادبودی از خادمان معراجی قرآن کریم بخش دیگری از برنامه «عطر قرآن» است که شنوندگان در این بخش با فعالیت‌های قرآنی مفسران، مترجمان، اساتید، حافظان، قاریان و خادمان وحی که در طول سال‌های گذشته به دیدار معبود شتافته‌اند، آشنا می‌شوند.

وی یادآور شد: این برنامه با تهیه‌کنندگی امیر عباس خاقانی و روح‌الله اسماعیلی تولید شده و رضا ملایی مجری این برنامه است.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، پخش ، عطر یاس ، رادیو معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار