اهواز؛

برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان

نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی مسجدسلیمان با حضور همه اعضاء در دفتر امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این جلسه ابتدا  آیین نامه شورای فرهنگ عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سپس به بحث در مورد مشکلات و مسایل فرهنگی مسجدسلیمان پرداخته شد.

حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان، خواستار تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی به صورت مستمر و منظم شدند.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند:" فرهنگ مانند اکسیژن است" هر سازمانی متناسب با شرح وظایف خود می‌تواند کار فرهنگی انجام بدهد.

وی پیشنهاد داد که اعضاء در خصوص روز مسجدسلیمان کار کارشناسی انجام داده و این موضوع را از ابعاد گوناگون مورد بررسی قرار دهند و در حوزه های متفاوت بحث کنیم ، هرچند نباید روز ٥ خرداد که در خاورمیانه نفت و گاز در این شهرستان فوران کرده و سالگرد اکتشاف نفت در این سرزمین است را نادیده گرفت  ولی به نظر بنده این روز نمی تواند روز مسجدسلیمان باشد،زیرا ما افتخارات بیشتری را داریم که شاید بهتراز این موضوع باشد که به عنوان روز مسجدسلیمان مطرح کنیم.

در ادامه آرمان موری احمدی ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن خیرمقدم به حضار و اعضاء خواستار حضور پی در پی حضار در جلسات منظم و پیگری مسائلی که مربوط به شورا است گردید.

وی افزود: ترکیب شورای فرهنگ عمومی شهرستان نشان دهنده اهمیت این شوراست که عصاره و چکیده عملکرد فرهنگی در شهرستان است.

موری ادامه داد: متاسفانه فعالیت‌هایی که انجام می شود متمرکز نیستند و جزیره ای هستند. فعالیت‌ها باید هدفمند باشند. پیوند بین نهادهای علمی و فرهنگی و نهادهای متولی در حوزه امنیت و انتظامی بیانگر این است که عملکرد شورای فرهنگ عمومی مهم است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.