اهواز؛

تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش گفت: بازدیدهای نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان با هدف اطمینان از سلامت فراورده‎‎های خام دامی عرضه شده به شهروندان تشدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر میلاد عامری اظهار کرد: در قالب این نظارت ها تمامی مراکز و سردخانه های نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، خودروهای ویژه حمل فرآورده ها، کشتارگاه های دام و طیور و ‌کارگاه های فرآوری و بسته بندی تحت کنترل هستند.

عامری بیان داشت: کارشناسان دامپزشکی در این بازدیدها با بررسی شرایط تولید، فراوری و عرضه‌ی فراورده‌های خام دامی موارد تخلف را ثبت، رفع و پیگیری می‌کنند تا از این طریق ضریب اطیمنان سلامت فراورده‌های خام دامی عرضه شده جهت مصرف شهروندان به حداکثر برسد.

این مقام مسئول در پایان نیز از شهروندان خواست تا در هنگام خرید فراورده‌های خام دامی به لیبل درج شده روی لاشه یا بسته‌بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره‌برداری دامپزشکی و غیره است، توجه کنند و در صورت مشاهده‌ی هر گونه تخلف بهداشتی، مراتب را به اطلاع کاشناسان دامپزشکی گزارش دهند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.