قزوين؛

احداث هفت خانه فرهنگ

هفت خانه فرهنگ جدید در مناطق کمتر توسعه یافته قزوین احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، قزوين؛  مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: امسال طراحی و ساخت هفت خانه فرهنگ در مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار این سازمان قرار دارد تا زمینه خدمت رسانی فرهنگی به اقشار کم برخوردار فراهم شود.

 سعید وزیری نژاد افزود:شناسایی زمین با کاربری فرهنگی - آموزشی برای ساخت و تجهیز این مجموعه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ساخت خانه های فرهنگ در شهرک شهید بهشتی (باغ نشاط)، شهرک دانش و خیابان منتظری جنب مسجد صاحب الزمان (عج) پيش بينی شده است که مراحل اجرایی آن در سال 96 آغاز می‌شود.

وزیری نژاد، احداث فضاهای آموزشی متنوع و کلاس های متعدد، سالن ورزشی، کتابخانه و خانه کودک را از کاربری های تعریف شده برای خانه های فرهنگ دانست.

و ی گفت: براساس نتایج مطالعات اجتماعی، ساخت خانه فرهنگ و فرهنگ سرا در مناطق کمتر توسعه یافته قزوین باعث افزایش حس تعلق محله ای، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایت اجتماعی، توزیع عادلانه خدمات و سرانه فضاهای فرهنگی در سطح شهر می شود.

به گفته وی، دو خانه فرهنگ شهرک عارف و چوبیندر به همراه خانه های فرهنگ سنجیده و رز واقع در خیابان راه آهن تا سال 96 مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پيام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار