آغاز ناگهانی هنر ناگهانی در موزه هنرهای معاصر

رویداد هنر ناگهانی بعد از آغاز در تهران راهی 7 شهر دیگر از کشورمان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رویداد «هنر ناگهانی» بعد از ظهر 17 خرداد با حضور جمعی از اهالی حوزه های مختلف هنری از جمله نقاشی، کاریکاتور، سینما و موسیقی در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد تا پس از آن در 7 شهر دیگر از کشورمان برگزار شود.
 
در افتتاحیه این رویداد، وقایع هنری توسط هنرمندان به نام هر یک از عرصه های مذکور به نمایش درآمدند.

از جمله رویداد تصویری کامبیز درمبخش، کاریکاتوریست پیشکسوت کشورمان بود. همچنین رویداد شنیداری نادر مشایخی در حوزه موسیقی نیز از جمله اجراهایی بود که با 20 نوازنده نوجوان به نمایش درآمد.

علاوه بر این ها رویداد شعرنویسی محمد آزرم و گروهش هم یکی دیگر از بخش های این برنامه بود.در کنار این ها عکس های منتخبی از کارهای سیف اله صمدیان که در ترکیه گرفته شده بودند نیز به نمایش گذاشته شده بود، در همین حوزه عکس هایی از مهدی نادری و جمشید بایرامی هم در این رویداد وجود داشتند.

اتفاق دیگری که در این رویداد رخ داد نمایش 5 فیلم کوتاه بود که طی آن کارهایی با این عنوان نمایش داده شدند: فیلم ایستگاه سفید از سیف اله صمدیان، ایستگاه بعدی از مهدی نادری، کنسرو ایرانی ساخته محمد شیروانی، کارواش ساخته جمشید بایرامی و اثری از محمود آیدین در گروه سیناپس .

ویژگی که این فیلم ها برای حضور در رویداد هنر ناگهانی داشتند این بود که همه آن ها بدون پیش فرض ساخته شده اند و رخدادهای موجود در فیلم در حین کار رخ داده اند.

از آثاری دیگری که در این مجموعه وجود داشت، نقاشی از یک شهید گمنام بود که توسط هنرمندی گمنام کشیده شده بود و آن را از گوشه یکی از خیابان ها پیدا کرده بودند.

گفتنی است؛ این رویداد بعد از تهران راهی 7 شهر دیگر یعنی شیراز، تبریز، مشهد، اهواز، رشت، اصفهان و یزد می شود تا به مدت سه روز بین هنرمندان این شهر و اساتید هنری تبادل داشته باشند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار