ساری،

ارسال دلنوشته به جشنواره نامه ای به امام رضا(ع)

بیش از 73 هزار دلنوشته به دبیرخانه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه بیستم تیر امسال آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا است گفت: تاکنون 73 هزار و 362 نامه دریافت شده است.

احد جاودانی افزود: جشنواره امسال در سه بخش ملی ، بین المللی و ویژه برگزار می شود که بخش ملی آن برای رده سنی کودکان و نوجوانان 7 تا 16 ساله است.

وب گفت: بخش بین المللی برای شرکت کنندگان ایرانی مقیم خارج از کشور و خارجیانی است که علاقمند به شرکت در این جشنواره هستند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بخش های بین المللی و ویژه جشنواره محدودیت سنی ندارد و انتخاب یک حدیث از امام رضا (ع) با موضوع های روز جامعه ، مبتنی بر سیره رضوی ، سبک زندگی اسلامی، با رویکرد اقتصاد مقاومتی و دلنوشته های با گویش مازندرانی در بخش ویژه این جشنواره داوری خواهند شد.

احد جاودانی افزود: آثار ارسالی به یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) در سه مرحله داوری می شوند و به نفرات اول تا سوم تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و مبالغی هم بعنوان جایزه نقدی تقدیم خواهد شد.

او بیستم مرداد امسال را زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند نامه هایشان را به نشانی ساری ، میدان امام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کد پستی 4815838794،دبیرخانه جشنواره، و یا از طریق پست الکترونیک nameh.imamreza@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.