شاکری در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

بودجه فرهنگی شهرداری 2 برابر بودجه فرهنگی صدا و سیما است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:با توجه به اینکه بودجه فرهنگی شهرداری دو برابر بودجه فرهنگی صدا و سیما است باید از آن استفاده کرد.

بودجه فرهنگی شهرداری 2 برابر بودجه فرهنگی صدا و سیما استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ولنگاری فرهنگی ،کمیسیون فرهنگی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری باید به این موضوعات فرهنگی حساسیت نشان دهد،زیرا بودجه فرهنگی شهرداری تهران 2 برابر بودجه فرهنگی صدا و سیما است.

وی افزود: در خصوص وارونگی فرهنگی در شهر مشاهده شده کتاب هایی از وزارت ارشاد مجوز چاپ دریافت کرده اند که منجر به تخریب جامعه می شود و باید جلوی آن گرفته شود.

عضو کمیسیون شورای شهر تهران بیان داشت: ابزاری مانند سراهای محلات ،برج میلاد و روزنامه همشهری  در دست رس شهرداری تهران است که باید از آن استفاده کنیم.

شاکری گفت: همیشه مثبت صحبت کردن موثر نیست و باید گاهی اوقات نیز انتقاد کرد و باید از ظرفیت سمن ها استفاده شود و سمن هایی که هیچ بودجه ای دریافت نمی کنند و اما آورده زیادی برای شهر دارند بیشتر از آنها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار